Oviss01 skrev 2016-03-10 09:39:00 följande:
Tack för stöd :)
Ser att du är bonusmamma, det är jag också, fast till en kille på snart 8 år. Varit med i hans liv sedan han var 5.
Så jag vet ju lite vad som väntar sedan, och det är ju inte BARA en dans på rosor heller :)
Hur går det för dig, du tog pergotime? Jag har fått letrozol som väntar ifall det inte går vägen den här gången..
Ja jag är bonusmamma till en liten tjej på snart 3 år. Kom in i hennes liv för lite mer än ett år sedan :) hon har en ovanlig utvecklingsstörning så det är mycket som är speciellt och man lär sig nytt hela tiden :) känns som att en knatte till inte är någon match nu när det varit lite intensivt med henne. Nu är man så inne i allt och har "lärt sig henne" liksom :)
Jag har kört med Pergotime i 6 månader. 5 enkelkurer å 1 dubbel. Blev överstimulerad på sista vändan då vi provade dubbel. Nu är det en helt hormonfri månad här i väntan på remiss till ivf-kliniken. Har typ pms som vid varje ägglossning och det är nu i slutet av veckan jag ska ha ägglossning. Får väl se om kroppen fixar en sådan själv eller ej... Försöker bestämma mig om jag ska kolla med tester eller släppa allt helt och bara tänka att vi siktar på ivf å slappna av. Det kanske tar sig då när man bara släppt allt. :) har inte testat något än å är på dag 11 i cykeln. Brukar ha ÄL med Pergotime på dag 13-15.
Skönt att veta att du har en letrozol på vänt om det inte går.. Sånt känns liksom viktigt tycker jag. Att man hela tiden vet nästa steg liksom :)