• Smuhlan

Vecka 37 i morrn

Tjo! Går in i vecka 37 i morgon. Tänkte höra om det är fler som är på "slutspurten" och hur ni har det? Jag väntar mitt fjärde barn och denna graviditet har varit fullkomligt annorlunda jämfört med mina andra. Väntar visserligen barn med en annan man denna gång så det kke bidrar? Hur som helst har denna graviditet varit jobbig med mycket onda SD som påverkat tappen och haft sig, dessutom fick jag operera andra handen pga karpaltunnelsyndrom... Nu... Den senaste veckan har ALLA krämpor och graviditetssymtom försvunnit... Visst jag har ju min gigantiska mage och bebisen rör sig som den ska plus att mina fötter verkar ha börjat samla vatten som sjutton men allt annat är borta... Vet inte hur jag ska tolka det? Såhär har det INTE varit de andra gångerna... Då har jag har förvärkar tills de övergått i riktiga värkar... Hur har ni det? Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-11 10:40
    Jag har nu kommit så långt så jag är en dag ifrån BF och vet att fler med mig är där. Tycker det är roligt att tråden lever vidare och att fler ansluter sig till oss. ALLA är välkomna att dela med dig och ta del av allas erfarenheter :D Som sagt jag har BF i morgon och hoppas verkligen bebis kommer "i tid" hehe...
  • Svar på tråden Vecka 37 i morrn
  • acco

Elas- nu händer det bra grejer för dig :)) snart kommer bebben! :) hejja hejja

• essie01

Jahopp tjejer då va det dags.5 min mellan värkarna.fick första halv 6. Wish Me luck

• Elas

Kl 15 den 8/8 kom våran Viggo till världen, 55cm lång och 4115g tung.
    Med en ganska dramatisk förlossning som slutade i akut snitt efter 6h krystvärkar och ett gäng försök med sugklocka, han hade navelsträngen lindad runt sig å halsen.
    Nu mår vi alla bra, förutom att jag har blod i urinen.. Men det är säkert ingen fara :)

• acco

Elas- Han väntade bara på ett bra datum :) lätt att komma ihåg det.. Stort grattis till er! Jobbigt att det blev så många timmar med krystvärkar (AJ!!) och sen snitt men skönt att ni alla mår bra!! Grattis igen :)

• Elas

Ja, speciellt när läkaren säger efteråt att hade han inte varit så insnurrad i navelsträngen så hade han nog föds kl 9 (var inne på FL 05.30 och då i latensfasen). Det gick så sjukt fort från latensfas till öppen 10 (ca 2h)..

• essie01

Grattis elas. Kl 18.21 kom vår lilla enya 49cm lång och vägde 3350g. Tredje barnet var inte lättare än 2.å jag som var så kaxig efter andra :)aldrig mer inga fler:)

• essie01

Roligt å läsa gamla inlägg speciellt där jag skrev aldrig mer ;) idag e jag 13+5 haha! Enya e 8 mnd den 8! Tiden går för fort! Hoppas andra e inne å kollar å kanske uppdaterar lite!

Svar på tråden Vecka 37 i morrn