Inlägg från: Selina02 |Visa alla inlägg
  • Selina02

Vecka 37 i morrn

Jag väntar barn nr 2, är i vecka 37. Har haft en jobbig graviditet med massa ont i rygg, nacke och bäcken. Vill verkligen föda nu, är såå trött! På tisdag ska jag till BM. Jag har inte kännt en enda sammandragning eller värk än. Ingen slempropp heller.

• Selina02

Min foglossning har också blivit bättre - märlkligt, men bra förstås

• Selina02
    Smuhlan skrev 2013-06-14 11:32:09 följande:
    Fick igår en pytteytte blödning (börjar tro att jag torkade mig "för hårt) efter att jag kissat... En väninna sa "teckenblödning", men jag tvivlar... Har visserligen lite små mol men absolut inget som stör... Igår fick jag åka in till barnakuten med min 4 åring som ramlat ur sängen och slog upp hakan... Nästa gång vi ska till sjukhus SKA jag Banne mig föda barn haha
    Hoppas din fyra åring mår bättre nu!

Jo, blödning kan ju vara tecken blödning som det heter.....

Den här sista tiden är verkligen seg och jobbig, speciellt under sommaren när dagarna känns så långa.....!

Idag är det 22 dagar kvar, vill verkligen att det ska sätta igång snart. 
  • Selina02

Låter precis som jag har det Tuggben! Varför ska man vara förskyld dessutom........jag har tandköttsinflamatin också!

20 dagar kvar vill gärna föda idag!

• Selina02

Sista tiden av graviditeten är verkligen värst - man blir less, har fler besvär och dessutom väntan på bebis....idag är det 16 dagar kvar. Hoppas på lite tidigare!!

• Selina02

Vecka 39 idag, ingen värk alls, inga känningar iförsig så var det så här med dottern också, inga tecken alls, plötsligt började värkarna och höll på länge, sen kom hon ut.

• Selina02

Dottern kom på bf -1, så jag hoppas att det blir några dagar tidigare.....jo det är mål snart men ändå extra segt på nåt sätt :-/

• Selina02

Tarmtömning ska ju vara ett tecken Smuhlan, men vet ej....magen sjunker ju också, så kanske därför blir det lättare? Hoppas att det är på G föstås vi vill INTE gå i övertid

• Selina02

Jag är lite som dig smuhlan jag är nästan sur och arg för att förlossningen inte startar....jag har 8 dagar kvar...på tisdag är det BM besök, kanske kan de kolla om man har öppnat sig nåt...?

• Selina02

Vecka 40 idag! Dvs 39+0

Är sååå deppad idag vill föda
    Vill ha tillbaks min kropp! Allt är klart och vi bara väntar och väntar...

Svar på tråden Vecka 37 i morrn