• Smuhlan

Vecka 37 i morrn

Tjo! Går in i vecka 37 i morgon. Tänkte höra om det är fler som är på "slutspurten" och hur ni har det? Jag väntar mitt fjärde barn och denna graviditet har varit fullkomligt annorlunda jämfört med mina andra. Väntar visserligen barn med en annan man denna gång så det kke bidrar? Hur som helst har denna graviditet varit jobbig med mycket onda SD som påverkat tappen och haft sig, dessutom fick jag operera andra handen pga karpaltunnelsyndrom... Nu... Den senaste veckan har ALLA krämpor och graviditetssymtom försvunnit... Visst jag har ju min gigantiska mage och bebisen rör sig som den ska plus att mina fötter verkar ha börjat samla vatten som sjutton men allt annat är borta... Vet inte hur jag ska tolka det? Såhär har det INTE varit de andra gångerna... Då har jag har förvärkar tills de övergått i riktiga värkar... Hur har ni det? Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-11 10:40
    Jag har nu kommit så långt så jag är en dag ifrån BF och vet att fler med mig är där. Tycker det är roligt att tråden lever vidare och att fler ansluter sig till oss. ALLA är välkomna att dela med dig och ta del av allas erfarenheter :D Som sagt jag har BF i morgon och hoppas verkligen bebis kommer "i tid" hehe...
  • Svar på tråden Vecka 37 i morrn
  • MaggieMaggie

BF idag hänger på här!
    Har massor av sammandragningar som är helt smärtfria....annars inget..
    Tänk att man kan längta efter lite smärta... 

• Hannaboreklev

Samma här! 10 dagar över bf nu, trodde aldrig jag skulle längta så här!

• Smuhlan

Vet att det kanske inte hjälper så mycket, men å vad jag hejar på er nu... Hoppas så att er bebisar kommer ut till er NU!!! Jag (TS) kommer snart lämna denna tråd då jag fick bebis för 17 dagar sen... En del av er har jag kontakt med på Facebook... Elas... Stannar till du fått din gobit... Håller tummarna det hårdaste jag kan nu...

• Elas

Tack Smuhlan, ditt pepptalk hjälper allt!
    Ska till Mvc imorn, åå jag vill verkligen inte!!

Hur går det med läkandet efter fl Smuhlan? Och hur mår lillkillen??

• Smuhlan
    Elas skrev 2013-08-05 18:30:41 följande:
    Tack Smuhlan, ditt pepptalk hjälper allt!

Ska till Mvc imorn, åå jag vill verkligen inte!!

Hur går det med läkandet efter fl Smuhlan? Och hur mår lillkillen??

Usch nä det MVC besöket hoppas jag du slipper!!

Det går bara bra! Blöder inget längre, bara lite flytningar som sig bör... Elvis mår bra, lite magknip men det avhjälps med minifom droppar... Allt känns faktiskt toppen bra :)
  • Elas

Uppdatering:

Efter MVC besöket fick jag idag reda på att bebisen nu är fixerad!
    BM trodde jag skulle föda när som helst och om inte så blir det igångsättning på Tisdag.
    Fick stränga årder att vila, vila, vila å inte springa runt å trötta ut mig..
    Så nu har jag varit iväg till en kompis och lånat en hel box med Sex and the city, får vi se om det är något å ha!

• Elas

Imorse fick kompisen barn, de var beräknade 5 dagar efter mig.. Nu har verkligen alla fått utom jag.. Känner mig ensammast i världen. Löjligt jag vet.. Men det känns så, alla kan utom jag :( Känns som man är utanför på nått sätt..

• Selina02

Vad jobbigt Elas ( det är inte löjligt! Redan innan BF var jag helt hysterisk, så jag kan tänka mig hur det känns...

Svar på tråden Vecka 37 i morrn