• zabla

Naturdiet/Nutrilett/Cambrigde

Hejsan!

Jag började med Cambridge-kuren den 1/1 2010 och har sedan dess gått ner 40kg.
    Jag har dock ca 13kg kvar att gå ner och jag skulle gärna vilja följas åt med någon eller några!! Det blir så mycket lättare då!! Skrattande Är det någon som vill hänga med mot beach 2011?! FlörtSolig

♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina o3o328 ♥ Benjamin o51oo4 ♥ Zackarias o7o63o ♥¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 11:37
    Kan ju tillägga att jag nu kör Naturdiet ist!

Det var nämligen så att i april 2011 kände jag att det fick räcka med påsar! Började ist att äta efter LCHF-metoden... Men efter några dagar kände jag saknade påsarna!! Ja jag vet, jag är knäpp! ;) Bestämde mig för att börja med Naturdiet ist för Cambridge! Cambridge är så dyrt och i slutet blev jag bara stressad över att gå till min konsulent! Så nu kör vi så här!!

Häng på så vi kan peppa varandra!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-02 23:32
    Har startat en vikttråd; www.familjeliv.se/Forum-24-406/m58719067.html så den som vill kan lägga in sig och sina resultat!!
  • Svar på tråden Naturdiet/Nutrilett/Cambrigde
  • emelielj

Aktiv, häng på där!
    Oj, kom på att jag skriver från mobilen så kan inte länka. Loggar in på datorn sen :)

• Ninjisen
    Euphoria skrev 2012-04-09 00:20:55 följande:
    Vägning idag. Det blev -1,5 kg första veckan med min kombinerade kur. 

Är nöjd eftersom veckan bjöd på både mens och bortbjudning gånger två

Nu är målet att se en 8:a som startsiffra på vågen innan månadsskiftet. Har köpt löparkläder också som jag väntar på att få hem. 
    Jätte bra resultat.. Med tanke på att du kör kombinerat med :) Sen gör ju mensen sitt jag går upp typ 2 kg under mensen.. Skit den veckan man ska väga sig men då har man gått ner ännu mer veckan efter ;)
  • Mjau 83

Ja, länka till den andra tråden, vill ju kunna följa er. Glad

Startvikt: 76.1 kg
    Vecka 1: 72.5 (ren kur)
    Vecka 2: 71.0 (ren kur)
    Vecka 3: 69.2 (½ veckan ren kur+ ½ vecka upptrappning)
    Vecka 4: 69.0 (upptrappning)
    Vecka 5: 68.2 (2 mål mat + 2 shakes/bar)
    Vecka 6: 67.8 (½ vecka 2 shakes/bar+2mål mat + ½ vecka GI mat) 
    Vecka 7: 67.1 (GI mat)

Tänkte bara bevisa att man kan tom fortsätta gå ner när man går över till mat efter pulverdiet. Dom så kallade vattenkilona har jag ju inte heller märkt av. Tror man tjänar på att ta god tid på sej vid upptrappningen...

Nu hoppas jag på ny siffra nästa vecka! :) 2.1 kg kvar! 

• Vilda Tiger

Jag hänger i en tråd som heter www.familjeliv.se/Forum-11-258/m51118874.html

Välkommen in dit! Det finns en ännu mer aktiv tråd här: www.familjeliv.se/Forum-24-406/m64293931.html
    Men den tycker jag är lite FÖR stor.

Jättebra ju, maju! Jag blir så glad att det verkar som att de där vattenkilona inte behöver smyga sig på. Eller vet du - det kanske de har fast du har gått ner mer än de väger. Iaf - riktigt bra kämpat! Känns det inte fantastiskt att vara under 70!? Jag har det som en DRÖM, det känns helt overkligt att jag kan vara där snart. Vägde 73,3 förra veckan och där har jag legat sedan tre veckor tillbaka. Men jag gick över från flest barer nu till att bara dricka shakes och jag hoppas några kg till ska släppa.

Lyckeli och Benjamin - mina solar!
  • Ann-Sofie 366

Oj grattis Mjau!! det var med riktigt skakiga ben jag ställde mig på vågen! Efter både mens och påskmat (GI) men vågen stannade på 69.2! Helt overkligt för min del, det var länge sen! Vet att det är långpromenadernas, vattendrickandets och de mindre portionernas tjänst. kört kombinerat påse och GI över påsk och igår, men idag fortsätter jag med enbart GI :)....fattar inte riktigt hur ni menar med "den nya tråden" ska ni sluta uppa här då?

• Vilda Tiger

Ja, kom över till andra tråden, Annesofie. :) Och GRATTIS till vikten!! Jg står stilla sedan tre veckor, trots ihärdigt shakande. Är ganska nere över det och VÄLDIGT avis på dig!!

Följ första länken. :)

• Mirre78

Hej hej!! Nu börjar jag med påsar igen.. Ligger på ca 66 kg nu och vill gå ned till 60 i alla fall... Svårt bara med bara pulver eftersom jag tränar rätt mycket samtidigt.. Men det är ju bara en begränsad tid. Tänkte lägga till en bar extra de dagar jag tränar.. Tror ni det kan funka?

• poune

hej

jag vägar 93 kg och 167 lång vill komma ner till 62 hur lång tid behöver jag att nå målet vill helst ta två shaek och en hälsosam mat.???? 

Svar på tråden Naturdiet/Nutrilett/Cambrigde