• zabla

Naturdiet/Nutrilett/Cambrigde

Hejsan!

Jag började med Cambridge-kuren den 1/1 2010 och har sedan dess gått ner 40kg.
    Jag har dock ca 13kg kvar att gå ner och jag skulle gärna vilja följas åt med någon eller några!! Det blir så mycket lättare då!! Skrattande Är det någon som vill hänga med mot beach 2011?! FlörtSolig

♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina o3o328 ♥ Benjamin o51oo4 ♥ Zackarias o7o63o ♥¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 11:37
    Kan ju tillägga att jag nu kör Naturdiet ist!

Det var nämligen så att i april 2011 kände jag att det fick räcka med påsar! Började ist att äta efter LCHF-metoden... Men efter några dagar kände jag saknade påsarna!! Ja jag vet, jag är knäpp! ;) Bestämde mig för att börja med Naturdiet ist för Cambridge! Cambridge är så dyrt och i slutet blev jag bara stressad över att gå till min konsulent! Så nu kör vi så här!!

Häng på så vi kan peppa varandra!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-02 23:32
    Har startat en vikttråd; www.familjeliv.se/Forum-24-406/m58719067.html så den som vill kan lägga in sig och sina resultat!!
  • Svar på tråden Naturdiet/Nutrilett/Cambrigde
  • emelielj

Ja visst är det skönt!
    Jag går bara en rask promenad ett par gånger i veckan. Varje dag blir det inte här, det beror på sambons jobb och mitt men ofta iaf! Mer än så gör jag inte nu.

• emelielj

Fan va BRA det har gått idag! Tredje dagen och har ätit soppa till frukost och en bar. Utan problem! Det hjälper att hålla sig sysselsatt :)

• Vilda Tiger

Emelie

GÖTT!! En shake kvar till kvällen nu då? Bara två mål på en dag är för lite, men det vet du ju. Gäller att inte pressa sig. Sysselsättning är a och o för att inte tappa kontrollen och bli sugen.

Euohoria
    Har jag sagt välkommen? Annars: välkommen!

• emelielj

Aa jag tog en bar till. Ist för fem påsar åt jag två bars och en påse!
    Härligt med såna här dagar :)

• Ann-Sofie 366

Hej tjejer! Och välkomna alla nya! Senaste veckan mördade mig med tentan från helvetet plus att mina battterier i vågen har dött! Skitläskigt. Idag fyller jag år och ska åka upp till mamma och syskon tills på söndag, de har våg där men känner att jag är svullen så tror mensvikten närmar sig får se om jag vågar! Jag hittade ett nästan fullt pack naturdiet över städskåpet så bestämt mig för och köra slut på dem innan jag fortsätter med kombinerat( vet inte ens längre om jag vill köra kombinerat ) hittade bilder på mig när jag vägde 63, herregud hade till och med smala ben ! Fattade inte det då! Vägde ju 70.5 sist jag kunde väga mig för typ 10 dar sen och ska köpa batterier till vågen efter påsk! Men vet iallafall att jag vill ner till 63 nu:) ska ladda upp lite bilder idag, på nuvarande vikt och på mig vid 63:) kul i se att ni håller på än, vi fixar detta vet ni!!

• Vilda Tiger

Annsofie
    Ska bli kul att få uppdatering från dig! Jag tror säkert du kommit ner under 70 nu. Kanske jag är efter dig om några veckor.

Lyckeli och Benjamin - mina solar!
  • Ninjisen
    emelielj skrev 2012-04-04 11:49:17 följande:
    Ja 9 dagar gör ju skillnad så om du egentligen vill så tycker jag du ska pulvra dom dagarna också!
    Jag tog påsar fram till 16 tiden och då åt jag liten middag för att inte dricka på tom mage. Det gick jättebra! Bakis blev jag inte heller, konstigt nog! Har inte blivit det minsta bakis sen innan jag blev gravid.
    Använde ketosstickor då och jag var fortfarande kvar!
    Snacks som bjöds på festen åt jag dock inte.
    Fick du inte ont i tarmarna när du åt så bara... efter massa pulver?
    Gud va skönt.. det blir nog tyvärr bara öl för mig eftersom det är en utomhus fest med öltält liksom.. Men jag kör på som vanligt sen nästa dag.. Glad
    Vilda Tiger skrev 2012-04-04 15:16:41 följande:
    Nej, jag fick inte ont i tarmarna. Jag har ju ätit en bar (ibland tre) varje dag, men ska återgå till max en bar om dagen då jag inte går ner som jag vill sedan jag började med det, så magen vfar nog van att ha lite att jobba med ändå. Om du vill kan du ju käka lite fiberrika grönsaker dagarna innan så magen vänjer sig. Broccoli, blomkål, lite spenat eller så, som ger minimalt med kcal men ändå lite för magen att jobba med.

Ninjisen - jag måste säga en sak. Jag var inne på din pres och kikade på dina bilder. Det är ju otroligt vilken skillnad du har gjort! Jag kan ärligt inte förstå varför du ska ner till 57 om du såg ut som du gör på efterbilderna då du vägde 66... ärligt inte. Tror du inte att du blir FÖR smal då? Det är ju en smaksak men jag är glad, mycket glad, om jag kan se ut som du gör på efterbildrna då jag väger 67-68.
    Akta dig bara jag gjorde precis som du.. barer hit och dit men till slut tappar man typ kontrollen.. Byter ut massa påsar mot barer.. Ibland alla.. Men viktminskningen går så mkt segare och köra ren kur är ju inget man vill dra ut på.. Jag har inte ätit en enda bar och kommer inte göra.. denna omgången alltså.. Dregglar när jag ser dom i affärerna men nää, fasen jag vill inte.

Nää grejjen e ju detta med vattnet. När jag vägde 66 såg jag bra ut men när manb börjar äta går man ju upp 3 kilo vatten på en dag och när allt detta vatten kom tillbaka så ökade jag rejält i omfång runt kroppen.. Mäter mig ju öerallt och det va typ 3 cm över hela kroppen.. Magen blir absolut större pga vattnet och sen all mat som ligger i magen. Det tar mer plats än ni tror.. Så hade jag tagit kort på mig veckan efter så hade ni sett haha.. Men just därför vill jag ju ner till 57 för att sen veckan efter väga 60 ungefär.. Jag vill ju ligga runt 60... 62 max.. Tusen tack föresten du gjorde mig riktigt glad :) <3
  • emelielj

Nej jag fick inte ont i magen eller tarmarna men åt ju ingen stor middag :)
    Höll inte heller på så länge som du heller visserligen!

• Euphoria

Blev bjuden på middag hos svärföräldrarna idag, jag äter ju kombinerat så det är ju inga problem att äta borta så. Men svårare att räkna kalorierna, vill gärna ha koll och räknar alltid hemma och ser om jag kan pressa ner kaloriintaget även under dom vanliga måltiderna. Tänker att det ska hjälpa mig i framtiden också - efter pulverätandet
    Tog en promenad hem därifrån sen, ca 6 km. 

• Euphoria

Vägning idag. Det blev -1,5 kg första veckan med min kombinerade kur. 

Är nöjd eftersom veckan bjöd på både mens och bortbjudning gånger två

Nu är målet att se en 8:a som startsiffra på vågen innan månadsskiftet. Har köpt löparkläder också som jag väntar på att få hem. 

Svar på tråden Naturdiet/Nutrilett/Cambrigde