• zabla

Naturdiet/Nutrilett/Cambrigde

Hejsan!

Jag började med Cambridge-kuren den 1/1 2010 och har sedan dess gått ner 40kg.
    Jag har dock ca 13kg kvar att gå ner och jag skulle gärna vilja följas åt med någon eller några!! Det blir så mycket lättare då!! Skrattande Är det någon som vill hänga med mot beach 2011?! FlörtSolig

♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina o3o328 ♥ Benjamin o51oo4 ♥ Zackarias o7o63o ♥¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 11:37
    Kan ju tillägga att jag nu kör Naturdiet ist!

Det var nämligen så att i april 2011 kände jag att det fick räcka med påsar! Började ist att äta efter LCHF-metoden... Men efter några dagar kände jag saknade påsarna!! Ja jag vet, jag är knäpp! ;) Bestämde mig för att börja med Naturdiet ist för Cambridge! Cambridge är så dyrt och i slutet blev jag bara stressad över att gå till min konsulent! Så nu kör vi så här!!

Häng på så vi kan peppa varandra!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-02 23:32
    Har startat en vikttråd; www.familjeliv.se/Forum-24-406/m58719067.html så den som vill kan lägga in sig och sina resultat!!
  • Svar på tråden Naturdiet/Nutrilett/Cambrigde
  • Vilda Tiger

Nu är det dag 6 och imorgon ska jag väga mig. Det blir en dag i förväg, för sedan åker jag bort hela helgen. Är ganska spänd och förväntansfull! Klarade bion  bra igår med en mintbar, en halv gurka (som faktiskt åkte med hem igen) och läkerol.

Hur går det för er? Väldigt tyst här inne?

Lyckeli och Benjamin - mina solar!
  • emelielj

Det går fram och tillbaka.. Jättejobbigt! Har kommit fram till att jag får köra kombinerat med middag varje dag och pulver resten, pallar inte att äta bara pulver, hur mycket jag än vill. Så ska testa detta och se hur det funkar!

• Ann-Sofie 366

Nej vilda tiger, var på första veckan jag gick ner 3,5:) är på andra veckan nu:) jag har vägdag på måndag!:) bra jobbat med 6:e dagen! Pirrigt med vägning imorgon?

• Vilda Tiger

Annesofie
    Jättepirrigt! Men mest av allt är jag rädd att bli besviken... Jag vill ha ett så himla fint resultat som du fick- det var ju fantastiskt! 77,9 var det i söndags- jag vill ju helst att det ska stå nåt på 75 för att det ska kännas lyckat. Vad girig jag är! :) Jg kommer rapportera i vilket fall och behöver jag pepp hoppas jag att jag kan snyfta här lite för att få några kramar och hejarop. :)

Emeli
    Jag läste bakåt lite i tråden och inser att i ju gått ner mycket redan. Duktiga du! Hoppas upplägget med middagsmat funkar fint för dig.

• emelielj

Ja jag blev av med gravidkilorna i alla fall, tack och lov. Men har fortfarande en hel del kvar! Ska testa nån vecka med kombinerat och händer inget får jag helt enkelt kämpa och tvinga mg till ren kur ett par veckor. Denna sommaren SKA jag gå ner till minst 65!

• Jossebell

Jag är på dag 5 efter min paus. Har mått urdåligt de senaste dagarna. Huvudvärk och illamående, kanske förvärras det av att jag har lite feber pga en envis förkylning. Det funkar ändå bra med CV så jag kör på.

Det frågades lite om att falla ur ketos. Det är helt individuellt och relaterat till hur mycket övervikt man har. En större person kan äta mer utan att trilla ur än en person som är mindre.
    För dem som känner att det inte fungerar med enbart Cambridgemåltider så är det nya viktprogrammet så bra utvecklat med de sex olika nivåerna som man kan välja för att må så bra som möjligt och ändå få viktnedgång.

• Vilda Tiger

Men ja!!! Efter 6dagar var det idag, morgonen på sjunde dagen, -3,4 kg!!! Herregud va skönt! 74,5 kg stannade vågen på och nu är jag bara 6 hg från min lägstavikt efter mitt andra barn. Jag vägde runt 74 för ett år sen men har ju sedan dess kämpat och kämpat men bara långsamt gått upp. Jag är så himla peppad att fortsätta på ren kur en vecka till, för då får jag förhoppningsvis se en ny lägstavikt nästa vecka. Under 70 har jag inte vägt sedan 2003, och jag längtar!

Annsofie
    Jag som drömde om att matcha ditt dina resultat och så gjorde jag det nästan! Hihi! Jag hoppas vi får ett fint resultat nästa vecka med. :D

• Ann-Sofie 366

[quote=64036183][quote-nick]Vilda Tiger skrev 2012-03-17 07:26:40 följande:[/quote-nick]Men ja!!! Efter 6dagar var det idag, morgonen på sjunde dagen, -3,4 kg!!! Herregud va skönt! 74,5 kg stannade vågen på och nu är jag bara 6 hg från min lägstavikt efter mitt andra barn. Jag vägde runt 74 för ett år sen men har ju sedan dess kämpat och kämpat men bara långsamt gått upp. Jag är så himla peppad att fortsätta på ren kur en vecka till, för då får jag förhoppningsvis se en ny lägstavikt nästa vecka. Under 70 har jag inte vägt sedan 2003, och jag längtar! Annsofie Jag som drömde om att matcha ditt dina resultat och så gjorde jag det nästan! Hihi! Jag hoppas vi får ett fint resultat nästa vecka. GRATTIS !! :D Gud vad roligt att se jag väntade spänt ska du veta!!!:))) jag vi får hoppas på ännu ett guld resultat men visst är det så att man går ner långsammare ju mindre man blir? För mig var det startvikt 75.2kg ,vecka 1= 71.7kg och vet inte vad jag kan förvänta mig på vägningen på måndag som blir resultatet för vecka 2 , klart att jag önskar se 70,5 eller liknande men vet inte om det är realistiskt att redan komma under 71? Man vill ju inte göra sig besviken med massa tankar men jag är iallafall konsekvent med renkur+2L vatten:) så får jag bara vänta och se.

• Tesss

jag har med börjar köra kombinerat nu, ett mål av dagen som
    består av sallad och kyckling/fisk/kött. resten pulver. Men, jag är
    ur kass på att dricka vatten, hur viktigt är fet egentligen att få i sig 2-3 L? nu kämpar jag lixom med två tre glas om dagen, jag glömmer bort helt enkelt. Hat även under min långa paus period gått upp lite såklart, nu är det -9. innan jag börja äta igen var det-11, surt såklart men nu är jag jätte pepp på kombinerat, det är faktiskt okej att köra påsar resterande dag. Alla ni andra är så himla duktiga, hoppas alla ser ut som
    planerat i sommar!

Svar på tråden Naturdiet/Nutrilett/Cambrigde