Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn
Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn
Ja det har ju blivit lite dött här Vad är de för tjejer? Det låter intressant iaf
Vet inte riktigt men jag hittade en tråd för unga mammor mellan 18-24år i stockholm. dom verkar trevliga så de blir nog kul. Vi tänkte ta med något att äta så de blir en liten picknick :)
Det låter mysigt Vart i hummlegården hade ni tänkt att ses? Å köper ni picknickmat innan eller?
Jag har aldrig varit där så jag vet inte riktigt men om vi byter nummer så kan vi ju höras strax efter 3 om vi inte har hittat varann. Jag har ju en brun emmaljunga och en av tjejerna har en röd emmaljunga.
Jag kommer iallafall att fixa mat hemma som jag tar med.
Oj här var det dött!
Nu har vi kommit hem från att ha varit ur stan i 12 dagar!
Hur är det med alla och era små mirakel?
Hej! Ja det har blivit ganska dött här tyvärr! Haft det bra?
Vi växer så det knakar här hemma, hur mår din lilla knodd?
Är ung mamma men bor inte i Stockholm. Kolla in bloggen om ni har lust Http://kotek23.blogspot.com
Men gud va kul med giftemål! Nervös? Blir det stort bröllop?
Jaa, jag ska ta vaccinationssprutan nästa vecka. Är redan nervös inför det, usch vill inte att hon får ont. Hur mår Tobias? Gjort många framsteg?
Lite smånervis börjar man bli Runt 30-40 personer så itne så stort :) Det kommer gå bra! Tobias grät en liten stund men lugnade sig fort (visserligne var det inte jag som satt med honom utan min fästman) Men jag grät buhu
Det bra, Vaaaaaaaaarmt idag så man smälter bort, Hur är det med er två? :) Det går framåt men sitta kan han inte än, inga gaddar har kommit (tur det kanske haha), äter mat gör han i massor!
Några framsteg för Novalie? =)
Grattis Amanda! Jag viste inte att ni skulle gifta er :) Vad kul!
Jag och Benny hade bröllopsdag den 24 juli. De här året som gifta har gått jätte fort.
Heej! Hur var bröllopet? Måste varit topppen :D
Vaccinationssprutan gick bra, jag var jättenervig innan. Men hon grät knappt inte, hon hade en så spännande leksak i famnen haha. Men hon vaknade upp med feber mitt i natten, alldeles kokhet. Sedan hade hon ömma ben. Men det gick över på ett dygn.
Annars går det bra med Lovalie. Hon rullar runt för fullt nu, och ska stå upp i knät och hoppa hela tiden och ska ta absolut allt man håller i eller som hon ser framför sig, som en liten skata! ;) I helgen var vi på camping, då fick hon bada i pool för första gången. Hon plaskade som bara den! :D
Hur går allt med era små bebisar då? Några nya framsteg?
Grattis Amanda! Jag viste inte att ni skulle gifta er :) Vad kul!
Jag och Benny hade bröllopsdag den 24 juli. De här året som gifta har gått jätte fort.
* 70,5 cm!!!