• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • M G

Kenzie: Jepp! Räkna med oss, blir ju flytt nästa helg (3-4 juni), men vi kommer nog ha en del att göra precis i början, men sen fikar vi hemskt gärna!
    Skoj att han klarade teorin! Hoppas det går bra med uppkörningen också. Förstår att det måste vara jätet jobbigt att vara utan bil...

1malle: Fy vad tråkigt!!! Vad ledsen jag blir för eran skull. Ni kan inte få tag på dom som köpte datorn då o göra så som Hella77 föreslog? Jag hoppas verkligen ni får tillbaka dom på nåt sätt! Fanns inga ni lagt ut på nätet då som ni kan spara hem?

• Kenzie

Men tjejor vad tror ni om att ändra tiden till förmiddagen? Jag får nämligen besök på eftermiddagen (iof ganska sent på e.m så jag kan ses kl 13 också). Typ kl 11? Då kanske det är fint väder också så vi kan ta färgagården....

• concordia

För min del spelar det ingen roll vilken tid vi fikar, men hur blir det med er sushi lunch då?

• 1malle

De på elgiganten kunde inte med säkerhet säga om den var såld och/eller i så fall till vem...
    "fanns inga register eller upplysningar på sånt...."
    Sur gubbe!!!

Nae det e nog bara o inse att vi sjabblat bort våra bilder...

Och jag som formligen krävde bilder från förlossningen denna gång eftersom jag inte hade någon tanke på det med första barnet...
    Vi tog jätte många nu o så är de borta *snyftar*...

Hoppas ni får en trevlig helg nu o krama era barn lite extra, kom ihåg att vi har dom bara till låns...

• Kenzie

Ja just det.
    Hmm....men då gör vi som vi sa. Fikar vid 13 så tar vi en sushi-lunch innan. Vid 12 eller Tindrande?

Funkar det för alla?

• Matilda86

För mej funkar det...gärna 12 men fika lr sushi spelar ingen roll, ska iväg vid 14 men bestäm ni!

• Mamma Fia

Matlda ska du på fikat vid 13.00 om ni ska äta sushi innan. Jag äter inte sushi blää. Så dit går jag inte. Tänkte gå på fikat i alla fall. Tänkte att du skulle få nutramingenet i morgon. =)

• Matilda86

mammafia: ja jag kommer på fikat, jätte snällt om du atr me det. Sov gott så se v imorron "allihop"

• Kenzie

Hmm...jag vet vart sushistället ligger...tror jag. Men frågan är om jag hittar dit imorrn *s*
    Matilda vi kanske kan mötas upp nånstans så jag inte irrar iväg åt helt fel håll

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7