• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • M G

Skönt att det gick bra med sprutan. Är själv nervös inför när det är dax för Sebbe att få sin...
    Jag är livrädd själv (spydde o svimmade när de skulle ta blodprov på mig ) o jag vill inte ens tänka tanken på att de ska sticka i min lilla son...
    Som tur är så kommer sambon följa med så jag slipper vara själv

• 1malle

Kan inte på fredag men önskar er alla en trevlig fika/lunch...

Kenzie:
    Hur gick det?
    Klarade David av körkortet?
    Hade du det skönt hemma hos mamma?

• Kenzie

1malle: Han klarade teorin men har inte fått uppkörningstid förrens den 14:e. Så jag hoppas evrkligen han klarar det, börjar få lite panik här utan bil!
    Hemma hos mamsen var allt bara fint, skönt att slippa laga mat. Men vi saknade David en massa, det är inte hälsosamt att vara borta från varandra så länge.

Allt bra med er? Vi får ta och dra ihop en klocketfika snart tycker jag. Nu är vi väl fyra som bor här (räknar med MG också)?

• 1malle

Kenzie:
    Nae jag vet, Anders var ju en vecka i Danmark... ap-jobbigt även om jag hade mina två killar hos mig... gillar inte o va ifrån honom...

Hoppas nu han fixar körningen oxå...*håller tummarna*

Klart vi får se till o arrangera en Klocket-fika...
    vore skoj, kanske fler som bor här än vad vi vet...(?)

Vet hur det är o vara utan bil, vi har ju nu bara Anders jobb bil o den har bara 2 säten men är reggad för 3 passagerare så vi ska kolla med bilaffären hur man kan sätta in ett extra säte så vi kan åka säkert med ola...är ju airbag fram så hittills har han inte kunnat åka med ju...

Ha det bra så hörs vi... o du... jag har fortfarande inte ditt mobnr utan bara Davids...*ler*...
    Kram från oss

• 1malle

GRÅTER HÄR

Alla våra magbilder o alla bilder från förlossningen är borta...hade ju data haveri o köpte en ny dator, Anders la då över allt i den nya...
    Sen funkade inte den o vi var tvungna o reklamera den...då när allt skulle läggas över så försvann det...
    FAAN!

Jag som tyckte det var så skönt o kolla på bilderna från förlossningen för att lättare smälta hur snabbt det gick...
    Och alla ,magbilder o alla fina bilder på syskonen o magen ihop....
    Jag blir så himla lessen, Anders kraken tror jag e piss-sur på honom o klandrar honom men det gör jag ju inte...jävla dator ju...

Så har ni bilder ni är rädda om så för tusan kopiera till skiva... man vet ju aldrig...
  • Matilda86

1malle: NAE!! Stackare...usch vad hemskt, vi har lagt in alla bilder på vår dator mina föräldras och mackes föräldrar. Jag vet att man kan få tillbaka dem på nått sätt men då kostar det typ 6000 mrn det kankse det är värt?? ooo lider verkligen med dej.

• 1malle

Mmm, vi kollade med elgiganten men de hade tömt datorn när vi lämnade tillbas den o dessutom visste de inte om den redan var såld vidare....
    suckar
    bara o acceptera....( blinkar bort en tår)

• Hella77
    1malle: Det var synd att datorn redan sålts vidare (ev)

Trots att en dator är tömd på all information så finns det vissa program, som dessvärre är lite invecklade, som kan plocka fram all information igen.

Stackars Er! Usch vad hemskt! *börjar att kopiera alla mina bilder nu på en gång*
    Var rädd om varandra
Svar på tråden Norrköpingstråden del 7