• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • 1malle

Exakt... skönt o veta att man e "normal" eller så nära inpå det går...*ASG*...

• guldstjärna

med de pengarna skulle man kunna leva lyx.... drömma....

• concordia

men jösses tänk om vi hade 30 000:- i lön ihop. Flört 

Vad skönt det har vart att få haft lite sol ihelgen undra nästan där ett tag vart den hade tagit vägen Skrattande

Några som är sugna på en fika i veckan?

• Hella77

Go'kväll tjejer!

Är det någon utav er som är intresserad av, eller håller på med något inom det ockulta?
    Är enormt intresserad själv nämligen så det är därför jag jag undrar om det finns nån som är inne på samma linje som jag? Glad
    Om ni inte vill svara här så kan ni maila isåfall!

Ha det gott allihopa!

Var rädd om varandra
  • Matilda86

concordia: Vi vill fika..vad sägs om tisdag??

• M G

Ja, vad säger man om sånna personer som skriver så som hon gjorde (om inkomster)... Här har jag o sambon sammanlagt 16.000:- efter skatt, inte lätt att få ekonomin att gå ihop här inte :-/

Nu skriker lilla Sebbe så han är knallröd om ansiktet o svetten bara rinner om honom. Hes har han blivit också då det pågått ett bra tag nu Min stackars lilla pojke. Vi har försökt allt känns det som. Att jag kan skriva här nu är bara för att sambon har tagit honom en stund nu så jag ska kunna lugna mig. Nu hostar han också för att han skriker så mkt.
    Jag har fått så mkt råd o tips om vad vi ska göra, men ingenting fungerar.
    Min stackars lilla baby, hoppas det går över snart...

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7