• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • concordia
    Ja tack så mycket för en trevlig fika! Skrattande
  • Matilda86

ja tack=) synd att det inte var så många men vi hade mysogt ändå=) vi får hoppas på bättre väder, nu vill vi ha sommar!!!

• 1malle

Hej hopp alla...
    nu funkar nätet igen...
    Himlas strul med Bredbandsbolaget...
    Nu hade de stängt ner vårt nät med motiveringen att vi hade en obetald faktura...
    HALLÅ!!!
    De lovade oss 3 månaders gratis abbonemang som kompensation för deras strul vid vår flytt då vi var utan internet i nästan 3 månader.
    Men tre samtal till deras kundtjänst tog det innan de då insåg sitt misstag o lovade att koppla in oss igen.... efter ytterligare 3 dagar...
    De har visst inte mycket annat för sig på bredbandsbolaget än att jäklas med oss....

Men NU funkar det alltså igen (för tillfället)

Hoppas ni hade trevligt i går på fikat.

Kenzie: Krya på dig!

Unsan: Väntar med spänning....önskar er all lycka... o du..ANDAS, det hjälper...

Concordia: du kan väl slå en pling om du inget annat har för dig....

Kram till er andra kända o okända...

• Tindrande

1malle

Bredbandsbolaget har jätte bra internet, men deras kundtjänst är ju helt otroliga!!!
    De har stängt av oss 3 ggr, med motiveringen att vi inte betalt faktura.....och alla 3 gångerna så har vi fått rätt, men man har ju fått lov att ringa flera ggr så man får prata med nån som vet vad de gör.

• M G

Inte bara bredbandsbplagen som kan strula... Telia är också ganska duktiga på det Vi får se hur de klarar av våran flytt nu :-P

• badprinsessan

Hihi jag har börjat tillverka egna halsband...
    Har köpt massor med pärlor på tradera o hobbyaffärer i Norrköping o Sthlm...

Halsbandet i min bild är mitt första som jag precis blivitfärdig med (får se hur länge knutarna håller???)

Närmare bild i galleriet...

Så är det någon som önskar något speciellt på sig någong gång - hör av er!!!

• FridaE

Hallå,hallå är det här den berömda fikatråden, eller?

• 1malle

FridaE:

Japp det e det... världsberömd i hela Norrköping
    Välkommen!

• Älskade ängeln

Är det någon som vill fika imorgon?

• FridaE

1malle: Tack tack Kul att vara här!

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7