• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • concordia
    Ja fika på Tisdag låter bra vid 13.00 då??Glad

Det här med ekonomi, det är väl inget man pratar med andra.. Om man inte vill skryta lite förstås! Flört jaja hon har det ju gott ställt i allafall det vet vi ju nu Glad
  • Minimalla

Stella ska vaccineras imorgon vid 10.30 så vi kanske inte kommer på fikat, det beror på... är hon pigg och glad så kommer vi såklart.

Är det Peters som gäller eller? Kanske som vanligt: soligt=färjagården molning/regn=peters?

• unsan

Hörrni... hur mycket får man gå över i Norrköpign? Är det exakt 14 dagar eller kan man få gå över mer? När sätter de igång en?

• Kenzie

Vi fikar gärna imorgon. Hoppas på sol!!

Unsan: Min BM sa att man får komma in på samtal ang. igångsättning senast 15 dagar efter BF, men om allt ser bra ut kan man få gå några dagar till.

• Linkan71

Vi tre dyker säkert upp i morgon. Vi skall och byta sandaleran vi köpte på skokanonen på HC i morgon. Vet inte hur de lyckats på affären för vi har får en 18 och en 19 Tina kollade flera gånger hon med men tydligen missade hon det med.

• TEM

Det är förtal från vissa ser jag, nu hoppas jag på tillgodokvitto så vi kan välja ett par andra skor åt henne.

• guldstjärna

unsan: när jag hade gått 14 dagar över bf så fick jag komma in på kontroll på förossningen men de ville inte sätta igång mig. Jag bönade och bad att de skulle göra det andra gången jag kom dit , hade då gått 17 dagar över... de ade inte hjärta att skicka hem mig fast de egentligen inte hade personal jag fick gå iväg ett par timmar och invänta personal tid sen satte de igång det hela....

• Linkan71

Förtal och förtal Sanning pratar jag

• Tingan

är det några av er som ska ha barn nu i juni?

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7