• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Matilda86

badprinsessan: GRATTIS!!!Glad Hoppas allt går vägen och att du har en bebis om 9mån=)

• Matilda86

mamamfia: Förlåt, hopaps inte att den är jätte otyplig så att du fick släpa i onödan. ester skrek hysteriskt så det var nigen idé att komma=(

• concordia
    ♥Grattis Badprinssesan!♥     Gu va kul Skrattande nu får vi hoppas allt går vägen kram kram.
    Åhh vilket fint väder vi fick idag! =)
  • 1malle

BADPRINSESSAN:

Grattis
    Är jätte glad för din/er skull... håller tummarna för att plusset ska bli officiellt...
    Än en gång grattis...

• 1malle

Måste ju få berätta...
    Ola har sovit från 22-07.30
    Börjar bli stor min lill-kille....
    Återstår att se om det håller i sig, vi har ju alla barnen i helgen o då brukar han bli lite över stimulerad o sover inte alls bra några nätter...
    men men, håller tummarna för att det nu har vänt...

Igår var jag o Ola o hälsade på hans lill-kusin...
    Nathalie- 1½vecka gammal.... sååå liten, och så stor Ola blev direkt då...
    Nästan så man blir lite sugen på en liten till...*hahaha*...

• Kenzie

Grattis badprinsessan! Gud så kul!!! Håller tummarna för att allt går vägen

• guldstjärna

var länge sen jag var inne på föräldraliv. haft problen med att få min kod hemskickad. sen upptäckte min man att alla mail från föräldrali hamnade på skräppost.... hmm mycket lustigt.. men nu har jag fått tag på lösenet så nu är jag till baks.
    fick reda på i måndags att min lilla fia är mjölk och ägg allergisk... snacka om att jag kände mig nedklubbad.. vet knappt vad alleri är.
    hoppa ni har det bra alla och att jag kan komma på fika någon dag...

• 1malle

Välkommen tebax GULDIS.....

Vad tråkigt med allergi....Hoppas ni får bukt på det o klarar er vardag bra ändå....kram

• Hella77

Bouquet Grattis Badprinsessan till plusset!

Var rädd om varandra
  • guldstjärna

om en tid får man nog rutin på det hela men just nu känns det överväldigande...

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7