Norrköpingstråden del 7
Hallå,hallå är det här den berömda fikatråden, eller?
Hallå,hallå är det här den berömda fikatråden, eller?
1malle: Tack tack Kul att vara här!
Grattis unsan! *underbart*
Halloj! Undrar om nån vet nån privat gynklinik här i Norrköping som görVUL? För MVC gör väl inte VUL,om man inte har nån speciell anledning?
Matilda86 och TEM: ok, tack för tipset! Får man göra VUL där bara för man vill då?? Är så orolig bara för jag har inga grav.symptom alls knappt... Hur mycket kostar det? Nån som vet?
Nån som kan direktnummret till MVC?
1malle: Jo det brukar jag göra men tycker det är så jobbigt att ringa dit hela tiden å tjöta..de bara kopplar vidare...men får väl ta och fråga om nummret nästa gång! *dööh*
Minimalla: tack så mycket!
Concordia: nä, egentligen är det väl så... men jag känner mej så tjatig och jag har sån telefon-fobi*puh*
Nomad: Har för mej att friskis & svettis har gravidyoga!
Ähmm, är det någon här som varit och gjort VUL på lovisakliniken? Jag undrar om de ger ut inbetalningskort om man inte har pengar med sej eller måste man betala där direkt?? Eftersom sonen fyllde år i dag, blev plånboken lite tunn för tillfället och jag ska dit imorgon! *tsss*
Röstade oxå på Ola Söt
Grattis Tingan!! Min son hade oxå dåligt blodsocker efter födseln.. vi fick vara kvar på BB ett par dagar. Hoppas allt är bra nu!! Grattis igen!