• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • concordia

Hehe ja det kan man nog säga att det är Flört

ja tar spårvagnen till Peters och hoppas ja inte blir allt för blöt Glad

• Älskade ängeln

Hejsan.

Hinner tyvärr inte komma till fikat,*snyft* stumpan har precis vaknat. Och så måste jag gå ut med Hecktor. Men jag får komma nästa gång... Hoppas att ni får det trevligt ...Kramar

• Kenzie

Det blev inget fika för oss heller idag. Theo har haft magknip hela natten så vi har sovit ända tills nu.
    Men det kanske är någonsom har lust att ta en fika lite senare i veckan? Torsdag kanske?

• Hella77
    Kenzie: Torsdag är ju en röd dag så då är ju allt stängt tyvärr!

Jag fick också förhinder idag tyvärr... men det skulle vara kul att komma nästa gång ni fikar!

Ha det gott i regnvädret! Glad
    Var rädd om varandra
  • Kenzie

Hella77: ja juste, det har du rätt i. När man är mammaledig har man ingen som helst koll på röda dagar. Alla dagar är likadana

• 1malle

Unsan... har heller ingen aning... får väl bli nått orginellt som en blomma eller nått
    Tanken som räknas va...*LER*

• Mamma Fia

Tack för fikat i dag det var jätte trevligt =)

Hoppas att det blir en ny fika snart med bättre väder oxå.

• 1malle

Jag ber om ursäkt om jag var lite disträ under fikat idag, hade varit hos läkaren innan o hade lite o smälta.
    Var det några "nya" där så -"HEJ PÅ ER!!!"
    Hon som var med mig ska bli Olas fadder... hon är mamma till Olas kusiner, dvs min brors ex...
    Hoppas ni inte blev lika blöta som jag i regnet...
    Jag hade ju tänkt o traska hem eftersom jag inte hann o gå ner till Peters utan tog bussen.
    Sååå blöt jag var när jag kom hem då....HUA!!!

• Tindrande

tack för trevligt sällskap idag!
    Kul att träffa lite nya ansikten också.

Kenzie, jag träffas gärna i veckan.....

• Minimalla

Tack alla fikamammor (och pappan) det var jättetrevligt - som vanligt! Glad
    Nu har jag varit duktig och tagit hand om tvätten, dammsugit och torkat golv, men som vanligt glömde jag att damma... ja ja man kan inte göra allt... Nu har jag förtjänat att mysa i soffan... Kom på att sambon har afterwork idag så det känns ju lite trist. Kanske får trösta mig med lite gottgott...Oskyldig

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7