Vi tappade upp ett bad igår i hans badbalja o då blev han lite lugn, men han verkar spänna sig, trots att han gilalr att bada. Men blir det skrik ikväll igen så tänker jag tappa upp i badkaret o själv krypa ner med honom, då kanske han kan slappna av lite mer. Problemet var bara när vi tog upp honom så blev han ledsen igen. Men sitter jag med i badet så kan jag fylla p åvarmvatten o hålla i honom utan att få kramp i armarna.
Nån värmekudde har vi inte provat, den är nedpackad nånstans o jag har ingen aning om vart. Sen när han har börjat gråta så har man glömt det då man är så fokuserad på att trösta honom.
Nej, jag ammar inte. Vi har gett honom Sempers, men igår var vi o köpte Nestlé o har gjort en ganska snabb övergång just för jag hoppas det ska lätta lite. Vi får se ikväll om det ger resultat. Peppar peppar så har han ännu inte börjat gråta. Han sover just nu på sambons mage
Kan även Sempers göra så babyns pruttar blir "hårda"?
Tack för era tips!
Visst ja, glömde berätta en glad nyhet iaf:
Vi ska flytta!
Vårt kontrakt för denna lägenhet går inte ut förrns den 1 aug, o vi vill inte ha dubbla hyror, men så fick vi veta att vi får flytta in på det nya stället redan 1 juni o bo gratis där i 2 mån!!! Nu gäller det bara att få ork o energi (o tid!) att packa! Men det är så skönt att vi har ca 2 mån på oss. Men har vi tur så får vi lägenheten uthyrd redan till den 1 juli o kan då bo helt gratis i en mån.
Ni vet ingen som vill hyra en 3:a i Oxelbergen?