• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Nomad

Hallå alla!
    Det här kanske låter en smula puckat, men jag undrar över det här med babysim i Norrköping. Är det vansinnigt långa köer för att komma med på sånt? Jag har en väninna i Västerås och där var hon tvungen att anmäla sig och bebisen till bebissim redan när den låg i magen...detta låter lite galet. Kan det verkligen stämma?

• zackebus

vad tror ni om vädre?
    färjagården eller?

• concordia
    Hej! ja tror nog det blir Peters idag! Det är såå mulet nu så man vågar ju inte chansa.. Glad
  • unsan

1malle - I know! Vet inte vad hon önskar sig bara... nån idé? Jo, det är då jag har BF, men det är ingen risk... Den här ungen håller sig fast i allt den hittar...*ler*

• concordia

Peters har ute servering oxå!

• badprinsessan

Jobbar i dag - vilken tid ska ni fika????

• KisseKattmamman

Nomad -
    Riktigt så illa är det inte... men vill man börja till hösten är det nästan sent å anmäla sig nu! men ring till dem!

Jag ringde i november för å börja i jan - då var det fullt men jag stod på kö- sen ringde de i december å gav mig plats!
    -Det är många som anmäler sig men hoppar av sen verkar det som...

• KisseKattmamman

Ja just det...
    jag hoppar nog fikat idag...

Det är så regnigt jue....

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7