• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • 1malle

Mmm... har sett att det är ett ledigt där... där e ju kanon fint o lugnt...
    Smedby är ju fint o så men för min del ligger det i fel ände av stan.
    Har visserligen bott där men då bodde jag ju hemma o hade knappast nått val
    Min mormor bor i lagerlunda o fast hon e en käck gammal gumma så tycker hon att området blvit stökigt på senare år...

• lycra

jo smedby tycker vi också ligger fel eftersom sambon jobbar vid ingelsta.. lagerlunda vet jag ej.. gillar inte direkt att där är källare som oftast ser ut som f*n :)

det huset som ligger ute på hemnet var vi o kikade utanför igår.. på framsidan vid entren ser det fint ut.. men om man står vid vägen o kikar in på baksidan så ser det inte lika trevligt ut.. det ser ut som en kolonistuga på nåt sätt

• unsan

1malle - hur har det gått med äldsta grabben o hans arm o allt?

• 1malle

Unsan...
    Inget än... ligger hos åklagaren o bara väntar på att all förundersökning som polisen gör ska bli klar o då kommer åklagaren ta ställnig till om det ska bli åtal eller inte...
    långdragen historia...
    Hur ere m dej o liten då?
    Nått på G än eller? *nyf*...
    Orkar du så ere ju fika i morgon igen....? kl. 11.30...

• unsan

1malle - Sjukt att det ska behöva ta sån tid! Du får rapportera sen...

Vi mår bara bra... liten är så nöjd med att vara i magen. H*n har inte förstått att dennes mamma INTE är det... KOM UT NU!!!=)

Vart var det då? Färgare vid fint o Peters annars?? Vi får se om jag orkar pallra mig upp tills dess...*ler*

• KisseKattmamman

Hej hopp - nu har jag läst ikapp lite.... såg att det är fika imorgon - har inte bestämmt mig än - men vi får se!!!

Rekommenderar varmt å åka med Birka paradise - fräsch båt som bara den!!! Å skojigt...

Vi hittade ett stort konferensrum där de körde schlager på storbildstv- å hejjade vilt på Finland!! Hej vicken fart det vart på båten sen!!!

Säger bara Pinacoladas!!!!
  • Minimalla

Låter som en toppenresa, Kissekattmamman!

Vi ska försöka hinna med lite fika imorgon, blev ju inget förra veckan för våran del.

Idag har vi varit på babysim för första gången. Stella verkade tycka det var ganska kul, hon såg väldigt förundrad ut och kikade runt lite förvånat. Hon var glad ända tills hennes pappa nästan dränkte henne (överdriver lite) och hon fick en liten kallsup, det var inte så populärt och hon grymtade argt och blev lite ledsen. Men det gick över ganska snabbt.

• Matilda86

minimalla: Va kul med babysim. jasså har din "man" redan tröttnat på er lilla StellaFlört. Tur att du var där och rädda henne. Nee skämt o sido hoppas hon tycker det är kul.

Kissekattmamman: Ooo det låter som en trevlig resa *avis*

Hoppas vi ses imorron alla=)

• 1malle

Kissekattmamma...
    Låter himla skoj o pinacolada som e såååå smarrigt...

Minimalla...
    Vad skoj, vi har ju oxå funderat på o börja men Ola verkar så nöjd so mdet är i sin balja... inte behöver han vänjas o få vattenvaa inte... *ler*..
    Men lillkusinen går ju o vi har blivit så inspirerade så vi ska nog anmäla oss närsom nu...
    Var det många små i Stellas ålder?
    Vilket babysim går ni på?

Unsan...Bara å härda ut alltså...
    Kanske blir 060606...hehehe... vore ju fränt..
    naevars, önskar dej givetvis inte till å gå över tiden så länge...
    Du vet att Anna fyller 24:e va?
    Var det inte då du har bf?

Ses i morron allisammans..
    Jag ska till läkaren mellan kl 10-11 o kommer så fort jag kan...

• Älskade ängeln

Hejsan alla..

Jag och Cornelia kommer oxå på fikat imorron om vi hinner.

Vi håller just på att planerar för dopet vi ska ha för lilla stumpan på Lördag, men lite fika vore ju inte fel

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7