Inlägg från: Mamma Fia |Visa alla inlägg
  • Mamma Fia

Norrköpingstråden del 7

Nästa fika ska jag försöka komma. Min sambo åkte till göteborg idag så jag kunnde inte idag. Han ska vara borta en vecka för han ska operara sig. Hoppas på en ny fika nästa vecka då ska jag försöka följa med. Var ju ett tag sen nu för min del...

Hoppas att ni andra fick en trevlig fika!!

• Mamma Fia

Om inte min Johan får komma hem på måndag så kommer nog jag och Emilia oxå. Kanske tar med Lollo oxå. Hon har varit med ett par gånger förut. Ska blir trevligt i det fina vädret. Bara hoppas att det blir lika fint som idag =)

• Mamma Fia

Är det någon fika i morgon?? Eller har jag missat dag totalt?? Bara undrade ville ju hänga med på fikan denna vecka ju =)

• Mamma Fia

Okej då kommer vi på fikat på torsdag då =)

• Mamma Fia

Hejsan. Hoppas att ni hade det trevligt i går på fikat. Själv var jag i Mjörby och hämta styvsonen Erik...

Sued du vet ju vem jag och Emilia är oxå så då känner du ju två i alla fall.

Hoppas på en ny fika nästa vecka då har jag ingen inbokad förutom på helgen då vi ska till Göteborg/Borås...

• Mamma Fia

Jag kan oxå måndag eller tisdag =). Ska bli gott, Hoppas att det blir fint väder då bara!!

Dajm med vit choklad låter mummsigt. Får jag ta när Emilia slutat amma helt och håller eftersom hon inte tål mjölk. Längtar. Älskar ju vit chocklad =).

• Mamma Fia

Tack för fikat i dag det var jätte trevligt =)

Hoppas att det blir en ny fika snart med bättre väder oxå.

• Mamma Fia

Jag kanskekan fika på fredag. Beror pånär vi skaåka till svärföräldrarna i Göteborg.

Matilda: Jag tar med nutramingenet om jag kommer på fredag =)

• Mamma Fia

Matlda ska du på fikat vid 13.00 om ni ska äta sushi innan. Jag äter inte sushi blää. Så dit går jag inte. Tänkte gå på fikat i alla fall. Tänkte att du skulle få nutramingenet i morgon. =)

• Mamma Fia

Tack för fikat!! Det var jätte trevligt som vanligt =). Vi blev väldigt blöta på vägen hem eller vad säger du Andrea hehe =). Emilia och jag hoppa ner i ett varmt och skönt bad efter regn duschen =).

Matilda: Du kom ju inte så du får nutran nästa gång det är fika och vi är där =)

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7