Inlägg från: Mamma Fia |Visa alla inlägg
  • Mamma Fia

Norrköpingstråden del 7

Jag har en tribal i svanken och ett djävuls hjärta med svans och vinga på höger skulderblad. Vill göra ett ängla hjärta med gloria och vingar på vänster skulderblad och sen Emilias namn och födelsedatum på armen =). Tycker det är fint. =)

Jag fick fylla i mina en gång gratis på black dawn oxå =)

• Mamma Fia

1malle: Nu har jag röstat på din bild. Jätte fin bild på barnen =).

Jag åker till Varberg på onsdag. Ska fira midsommar där nera med svärföräldrana vilket ska bli underbart. Innan dess kan jag fika vilken dag som helst mån-ons om det är nån mer som ska fika då =)

• Mamma Fia

I morgon blir jätte bra för min del =). Har inget in planerat ännu =). Hoppasatt det blir lite finare väder och inte så molningt till i morgon....

• Mamma Fia

angående fikat idag så ska jag försöka hinna komma till kl.13.00. Ska i väg med min mamma och handla. Men ni märker om jag dyker upp. Lovar att försöka för jag vill fika =)

• Mamma Fia

Sorry, jag missade fikat. Mådde så illa efter allt handlade idag. Och så slutade jag med amningen i går med Emilia så brösten värkte och såg ut som två dolly parton bröst eller nåt. ajaj säger jag bra.

1malle: hoppas att du inte blev ensam utan att det i alla fall kom någon mer...

Hoppas att alla får en trevlig midsommar!!

• Mamma Fia

Jag kanske kan hänga med på onsdag Johan ska jobba så jag tror jag kan =). Här händer det massor. Johan har starta eget företag och Emilia ska bli stora syster. Jag är gravid och bf är 070227 enligt sm. Vi hade en jätte mysig midsommar och mycket god mat dock inte sill och ingen alkhol för min del =). Hoppas att alla andra hade en mysig midsommar!!

• Mamma Fia

Tack för alla grattis. Jag har väl haft mina aningar men vill ju inte ta ut nått i förskott. Men dagen innan bim så testade vi så vi skulle veta och det blev + direkt. Johan är helt överlycklig. Han gick och pussa på mig opch log hela dagen =). Det känns jätte bra och jag mår bra än så länge inget mera illa mående och det hoppas jag att jag slipper . Med Emilia spydde jag varje dag i 3-4månader och det var ingen hitt direkt så det hoppas jag att jag slipper =).

• Mamma Fia

1 malle:
    Vad tråkigt, hoppas att han hittar ett nytt jobb där han trivs och så. Träligt att behöva åka ända till Borås fram och tillbaka det är ju en bit. Svärföräldrana bor mellan Borås och gbg.

Hoppas att ni får en trevlig resa hem tillsammans i alla fall =). Och att han får ett bra jobb snart igen.

Ses på fikat i morgon!!

• Mamma Fia

1 malle: Har röstat på ola nu =)

• Mamma Fia

Tingan: Grattis till pojken. Hoppas att det är en liten kille i min mage oxå. Men jag bli inte ett dugg ledsen om det blir en llla syster heller. Bara det är friskt och mår bra!!.

• Mamma Fia

Jag kan inte heller i morgon. Ska bada med Lollo och Familjen. Johan åker och jobbar sen i morgon kväll och kommer hem på fredag sen åker vi till Varberg på söndag och är det till fredag nästa vecka. Så en fika senare i veckan skulle passa mig oxå om fler vill det så klart =)

Kanske nån som har lust att fika två gånger eller så.

• Mamma Fia

Om Emilia har frisknat till så funkar torsdag eller fredag bra för mig med =). Just nu har hon hög feber men verkar inte vara så jätte påverkad av den mer än att jag tycker hon är brän het så jag vill inte ha henne på mig för jag bränner mig. Men det ärklart att hon får ligga på mig allt för henne!!. Hon hade 39.8 förrut och nu har det sjunkit efter en supp och hon hade 37.8 för ett tag sen. Nu sover hon och snarkar så högt att Lollo hör det fast tv:n är på med gansdka hög volym =). Vi är ju gräsänkor denna vecka så hon bor hos mig =)

Men jag hoppas att Emilia är frisk och kry till slutet på veckan för då vill vi jätte gärna fika med er andra!!

• Mamma Fia

Jag fikar oxå jätte gärna då. Emilia är bättre och i morgon har jag inget inplanerat. Hoppas bara att hon är snäll för de senaste dagarna har hoin inte varit på bra humör när hon har varit sjuk stackarn.

• Mamma Fia

Tindrande: Vad härligt. Jag är inte hemma nästa vecka. Åker till Varberg i morgon och kommer hem igen på fredag. Annars hade jag gärna fikat. Få bli veckan efter då är jag gräsänka en vecka igen. Hoppas att ni får det trevligt på fikat och en härlig vecka här hemma. Jag ska njuta vid kusten och hoppas att det blir bra väder =)

• Mamma Fia

Hejsan, nu är vi hemma igen =). Tänkte höra med er om det blir nogon fika nästa vecka. Johan är i vägoch jobbar så jag är ensam och har tid alla dagar utan mån och tis. Då har jag lite att göra =) Är sugen på en fika nu =)

• Mamma Fia

*Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)
    *Christine 24år, gravid med bf 23/7
    * Linda 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26
    * Kenzie 21 år med Theodor snart 4 månader (060329). Fästman David 26
    * Mamma Fia 23 år med Emilia 15 månader 050421 och bf 070227. Fästaman Johan 31 år.

Vad härligt med en fika. Blir det onsdag då eller??

• Mamma Fia

Ändrar lite på in. Han är ju min fästman och inte fästaman hehe =). Och så la jag till hans son Erik oxå.
    Härligt med fika =)

* Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)
    * Christine 24år, gravid med bf 23/7
    * Linda 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26
    * Kenzie 21 år med Theodor snart 4 månader (060329). Fästman David 26
    * Mamma Fia 23 år med Emilia 15 månader 050421 och bf 070227. Fästman Johan 31 år. + styvson Erik 10 år i september.
    * Malin 31 år, Stella snart 5 månader (060224). Sambo James
    * Concordia på fl heter Andrea är 24 år. Ella snart 16 månader 050330. Fästman Per 28 år.
    * Malin 34år, Ola snart 5 månader (060222), Jonathan 14år. Maken Anders samt hans döttrar på 9 o 12 år
    * Kaya (Anna) 35 år, 2 barn. Pojke 5.5 år (fyller 6 år i Januari) och flicka 9 månader (fyller 1 år 8/10 2006). Min man heter Niclas.
    *luull 29år gravid bf 5/11 sambo patrik.
    *Mikaela 25 år med Sebastian snart 4 mån (060322), fästman Micael 35 o hans dotter Fia, 10 år.
    *Susanne 27, Cornelia snart 6mån (060124), sambo Mikael

• Mamma Fia

Hoppas att ni får en trevlig fika. Jag stanar hemma för jag mr såååå illa idag. Gör det ganska ofta och det är så jobbigt. Denna vecka jobbar Johan borta så jag är ju helt ensam med Emilia oxå. Jobbigt men det går. Underbart väder är det ju oxå så ni kommer säkert få det jätte mysigt. Hoppas att jag mår bättre nästa gång =)

• Mamma Fia

Här händer det massor ser jag. Missde visst en del på fikat när jag låg hemma och mådde dåligt. Jag kan inte drika för jag har ju bebis i magen =D. Men jag pratade med Andre för etttag sen och då sa vi att det skulle varit skoj att gå ut tillsammans. Fanns visst fler som tänkte samma tanke =). Hoppas på en ny fika nästa vecka och att jag mår bättre då =).

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7