• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-04-03 10:17:43 följande:
    ja, jo men jag sa inte att jag skulle göra det nu med en gång.  Nej, det kan jag väl inte säga att man gör direkt 
    Men det kan ju vara bra att göra det för att visa ditt ex att du är beredd att ta tag i dina problem.
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-04-03 10:20:39 följande:
    ja, risk att man slänger på luren också 
    Då har du i alla fall provat.
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-04-03 10:22:52 följande:
    Nej, men det var du som gjorde mig orolig. 
    Ja,det var ju inte min avsikt. Men du måste ju lyssna på ditt ex nu när ni ska prata och respektera det han vill.
  • molly50
    Anonym (123456) skrev 2025-04-03 11:23:19 följande:
    Ja jag förstod på vad du skrev att du menar att kollegan och ex-sambon ska avgöra det. Därför frågade jag vad du syftar på? Om de inte skulle tycka att TS har fått nog? Vad tänker du att de skulle kunna ge för konsekvenser TS ska få mer? 
    Det vet jag inte,som jag skrev,så det kan jag inte svara på.
  • molly50
    Anonym (123456) skrev 2025-04-03 11:33:24 följande:
    Vad tänker du att han skulle kunna säga att hon ska få för mer konsekvenser? Spöstraff? Eller vad är det du insinuerar egentligen. Han kan väl inte ge några fler konsekvenser än att lämna henne. Detsamma gäller kollegan.
    Läs mitt senaste svar till dig.
  • molly50
    Anonym (J) skrev 2025-04-03 11:57:10 följande:

Hon menar att det är han som bestämmer om han kan ta det här eller inte och inte ts. Men det förstår ju ts också. 

Anonym (J) skrev 2025-04-03 11:57:59 följande:
    Fått nog, alltså. Att det räcker för att han ska kunna förlåta henne. Det är väl så man menar. Häng inte upp dig på ord hela tiden 
    Precis så. 

• Anonym (123456)
    Anonym (J) skrev 2025-04-03 11:56:48 följande:
    Men lägg av 
    Nej
  • Anonym (123456)
    Anonym (J) skrev 2025-04-03 11:57:59 följande:
    Fått nog, alltså. Att det räcker för att han ska kunna förlåta henne. Det är väl så man menar. Häng inte upp dig på ord hela tiden 
    Nej, nu handlade det om att de två skulle avgöra om TS skulle få fler konsekvenser än vad hon redan fått. Det båda har lämnat henne, så vad återstår?
  • Anonym (123456)
    molly50 skrev 2025-04-03 13:02:20 följande:
    Det vet jag inte,som jag skrev,så det kan jag inte svara på.
    Nej precis du har inget svar, antagligen för att det finns några mer konsekvenser som de kan ge henne. De kan lämna henne och utesluta henne ur sina liv, något mer än så kommer inte hända.
  • Anonym (123456)
    Anonym (123456) skrev 2025-04-03 15:28:20 följande:
    Nej precis du har inget svar, antagligen för att det finns några mer konsekvenser som de kan ge henne. De kan lämna henne och utesluta henne ur sina liv, något mer än så kommer inte hända.
    *INTE finns några fler konsekvenser