• Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • Anonym (T)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 13:22:36 följande:

Jag ser detta som en direkt konsekvens av att det är mycket vanligt att kvinnor dumpar en kille när dom väl upptäcker att han har inte har en stor penis. Därför skickar han en äcklig bild för att skydda sig själv.

Sen att kvinnor som skriver att dom aldrig skulle dumpa en kille av den pga liten penis får man som man strunta i när verkligheten talar ett tydligt språk.

I detta avseende är kvinnor verkligen rovdjur, sen kan man sen kan kvinnor förneka, sätta tummar ner osv. 

Verkligheten talar.  Tyvärr...

Men vad är det för skevt tänk? Jag är ihop med en man som ALLTID behandlat mig med respekt, i över tio år. Inga jävla runkvideos och skev kvinnosyn. Det finns såna män, oavsett penisstorlek. Män som beter som sig gränslöst som ts dejt är skadade på nåt sätt. Om min tonårsson beter sig så när han träffar tjejer kommer jag att känna mig misslyckad med min uppfostran.
  • Anonym (Hm)
    Deceree1 skrev 2024-12-16 19:26:13 följande:

Jag hade bett honom dra åt helvete. Lätt alltså

Samma här, fort som ögat 
  • Anonym

Bra att du fattat beslutat att blocka.
    Vilken idiot

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (Male) skrev 2024-12-16 17:50:50 följande:
    Jag förstår dig till 100%, det är inte seriöst. Dessutom tycker jag någonstans att det saknas lite intelligens, att göra så faktiskt.
    Håller med. Totalt noll koll på hur man dejtar en kvinna precis i början. Man uppvaktar och lär känna varandra. Meeeen han blev intresserad och alldeles för ivrig och förstod inte att jag var i dejtstadiet än och har faktiskt flera andra jag pratar/chattar med. Att jag är trevlig och visar mig intresserad att lära känna personen betyder inte att jag har valt personen till min blivande pojkvän eller älskare. 
    Den här ringde och var väldigt generös med komplimanger och så var han lätt att prata med i telefon, positiv och glad och det sugs man med i lite. Det fanns ju kemi med det ska ju leda till attraktion och sen passion, inte porr! 
    Detta har en del män (absolut inte alla) missuppfattat totalt.  

Jag har inte dejtat på 15 år så blev helt chockad...ahah 
  • molly50
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 19:31:57 följande:
    Men herregud vad är det med somliga "män"... fy
    Ja,ibland så undrar man faktiskt hur det är ställt.
  • Anonym (Male)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 21:23:46 följande:
    Håller med. Totalt noll koll på hur man dejtar en kvinna precis i början. Man uppvaktar och lär känna varandra. Meeeen han blev intresserad och alldeles för ivrig och förstod inte att jag var i dejtstadiet än och har faktiskt flera andra jag pratar/chattar med. Att jag är trevlig och visar mig intresserad att lära känna personen betyder inte att jag har valt personen till min blivande pojkvän eller älskare. 
    Den här ringde och var väldigt generös med komplimanger och så var han lätt att prata med i telefon, positiv och glad och det sugs man med i lite. Det fanns ju kemi med det ska ju leda till attraktion och sen passion, inte porr! 
    Detta har en del män (absolut inte alla) missuppfattat totalt.  

Jag har inte dejtat på 15 år så blev helt chockad...ahah 
    Jag har faktiskt varit med om liknande men som man då, men kvinnor har mer förståelse för betydligt sensuellare bilder i alla fall. Men får man det i fel läge, för tidigt, så är det faktiskt samma sak för mig. En love-bombing typ för att "sälja in sig", det fungerar inte på mig då jag läser mellan raderna.
  • Anonym (Gösta 96)
    Anonym (T) skrev 2024-12-16 20:17:56 följande:
    Men vad är det för skevt tänk? Jag är ihop med en man som ALLTID behandlat mig med respekt, i över tio år. Inga jävla runkvideos och skev kvinnosyn. Det finns såna män, oavsett penisstorlek. Män som beter som sig gränslöst som ts dejt är skadade på nåt sätt. Om min tonårsson beter sig så när han träffar tjejer kommer jag att känna mig misslyckad med min uppfostran.

Jag menar, ni vill gärna frottera er i hur vidriga män kan vara. Det antyds att kvinnor är helt oskyldiga oavsett, generellt på FL.

Det är därför jag berättar hur verkligheten ser ut.

Är det fel att berätta att kvinnor också kan vara hemska? Skall vi BARA låtsats hela tiden ? För att det känns så dåligt att höra att kvinnor också är hemska ibland?

De flesta kvinnor saknar ju trots erfarenhet av sexuellt umgänge med kvinnor och vet inte hur kvinnor är egentligen.

• Anonym (Ronny)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 21:39:48 följande:

Jag menar, ni vill gärna frottera er i hur vidriga män kan vara. Det antyds att kvinnor är helt oskyldiga oavsett, generellt på FL.

Det är därför jag berättar hur verkligheten ser ut.

Är det fel att berätta att kvinnor också kan vara hemska? Skall vi BARA låtsats hela tiden ? För att det känns så dåligt att höra att kvinnor också är hemska ibland?

De flesta kvinnor saknar ju trots erfarenhet av sexuellt umgänge med kvinnor och vet inte hur kvinnor är egentligen.

Du kanske ska starta en egen tråd där du kräks på kvinnor istället.
    Här gäller ämnet en snubbe som skickat en runkfilm till en kvinna som inte vill ha den, sluta vara OT.
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 21:39:48 följande:

Statistiken talar sitt tydliga språk när det kommer till relationer:

- Manliga homosexuella är dom som mest sällan separerar
    - Hetro är mittemellan 
    - Kvinnliga homosexuella bryter upp sina relationer mest och snabbast 

Ju fler kvinnor som blandas in i ekvationen, desto bräckligare blir förhållandet
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (Mmm) skrev 2024-12-16 21:47:11 följande:
    Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nuStatistiken talar sitt tydliga språk när det kommer till relationer:

- Manliga homosexuella är dom som mest sällan separerar
    - Hetro är mittemellan 
    - Kvinnliga homosexuella bryter upp sina relationer mest och snabbast 

Ju fler kvinnor som blandas in i ekvationen, desto bräckligare blir förhållandet
    Vilken statistik tänker du på?

So which relationships are the least/most stable?

The gaps in the stability of same-sex and different-sex relationships are diminishing. Still, if you thought all relationships would show the same stability today, given the current legal and cultural climate, that is not the case: Overall, same-sex couples reported shorter relationship lengths than different-sex couples (Joyner et al., 2017). And male same-sex couples experienced significantly higher rates of dissolution than female couples or different-sex couples. This is consistent with previous findings: Gay and bisexual men are exposed to minority stressors that can de-stabilize relationships (Meyer, 2003; Lau, 2012). Where these men differ from women in female couples is in their engagement with protective factors: Many men do not emphasize emotional intimacy and minimization of boundaries to the extent that women do (Umberson, Thomeer, Kroeger, Lodge, & Xu, 2015).

Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu