• Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • Swedman
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:46:42 följande:
    Ja jag får nog lyssna på min magkänsla och göra det, men synd för han verkade så himla bra på alla sätt och så blev han alldeles för ivrig...undrar om detta är normalt idag? Är alla män så porrskadade.. Runk och sprut ÄR inte något en tjej går igång på så här i början när man är äldre. Vi har liksom bara gått en promenad och det har flirtats lite lagom..

Kanske är jag bitter och gammalmodig men blev så paff...

Jag kan/kunde bete mig ibland på ett dumt sätt i vissa situationer men begrep inte det förrän hon påtalade det på ett ganska vasst sätt. Då får man en aha-upplevelse och lägger ner direkt. Plötsligt typ öppar sig himlen och insikt ramlar ner. 

Det kan vara så med han å. Utan insikt...

• Anonym (Äcklad)
    Swedman skrev 2024-12-17 21:42:01 följande:

Jag kan/kunde bete mig ibland på ett dumt sätt i vissa situationer men begrep inte det förrän hon påtalade det på ett ganska vasst sätt. Då får man en aha-upplevelse och lägger ner direkt. Plötsligt typ öppar sig himlen och insikt ramlar ner. 

Det kan vara så med han å. Utan insikt...

Men hur gammal var du då? Denna person är typ 48....
  • Anonym (Va?)

Att du tappar intresser är ju en sak. Men att känna sig ifredad och kränkt för att ha sett ett manligt könsorgan? 🤣 då har man inte mycket problem skulle jag säga.

• Anonym (A)
    Anonym (Va?) skrev 2024-12-19 06:56:33 följande:

Att du tappar intresser är ju en sak. Men att känna sig ifredad och kränkt för att ha sett ett manligt könsorgan? 🤣 då har man inte mycket problem skulle jag säga.

Vad har detta med andra eventuella problem TS har?

• Anonym (tvångströjan)

Det var ju inte bild på ett könsorgan utan en film med kroppsvätskor och "jag ska komma över dina bröst" innan mannen knappt ens vet om hon är intresserad av detta.

Du måste vara väldigt trögfattad om du inte inser skillnaden.
  • Anonym (Male)

Har du läst igenom TS inlägg? Gör om, gör rätt..
  • Anonym (Ronny)

Blottning är ett brott.
  • Anonym (Helle)

TS är knappast ensam om den reaktionen med tanke på att blottning är olagligt och straffbart. 

• beli

Så du har aldrig hört talas om dickpics och att kvinnor hatar att få dem?
  • Swedman
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-17 22:38:41 följande:
    Men hur gammal var du då? Denna person är typ 48....

Han borde ha bättre förstånd. Hans avsaknad av insikt i detta kan avslöja andra brister också.

För egen del; Det är mer vanliga saker jag säger och gör som inte alltid passar men som jag trott är ok och/eller uppskattas. Jag kan inte ge ett direkt exempel men jag drar mig till minnes dessa aha-upplevelser (i vuxen ålder).

Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu