• Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • Anonym (J)

Hahahaha fy vad äckliga vissa är. Berätts för honom och blocka sen.  Verkar ju desperat 

• Anonym (J)
    Anonym (Äh) skrev 2024-12-16 09:31:44 följande:

Han har skickat till fel person bara, ta det inte personligt. Gå vidare.

Jaha det skulle till hans andra flickvän menar du. Ja det skulle ju heller inte förvåna en med sådana män
  • Anonym (J)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:39:26 följande:
    Orolig han ska bli sårad, han verkar liksom mer förtjust i mig och är väldigt intresserad och har öst på med komplimanger om både min person och utseende. Men jag hade kanske förväntat mig att se kuken i verkligheten i ett annat sammanhang för första gången...det där tog liksom udden av allt. 
    HAN ska bli sårad? Ja det kan han allt bli! Så han lär sig! 
  • Anonym (Gösta 96)
    Anonym (Va?) skrev 2024-12-19 13:12:49 följande:
    Ja, alla bryr sig inte. Men TS gör det och då ska hon givetvis gå vidare.

Skulle tro att de flesta män är porrskadade och brukar porr ofta. Det är såklart en tråkig utveckling.

Det jag vänder mig mot är just att känna sig ofredad och kränkt. Som sagt, att se en vuxen karl som vuxen kvinna, runka och bli kränkt av det gör att ordet helt tappar sin innebörd.

Känns som att kvinnor ska lära sig att känna efter så mycket som möjligt och vara konstanta offer. Det gör tyvärr att riktiga offer inte blir litade på. Ingen mår heller bra av att känna sig som ett offer. Ryck på axlarna och gå vidare liksom. Hon har sett en kuk.

Ligger väldigt mycket i detta.

Hur kan man inte se kopplingen mellan TS mellan att hennes dejt i början var väldigt bra och sedan urartade med videon OCH att TS reagerar kraftfullt och skriver sitt inlägg?

Att ständigt och jämnt ge utlopp för känslomässiga reaktioner kommer att devalvera värdet av berättelser från kvinnor. Det kan absolut leda till att kvinnor som drabbats av något allvarligt t.ex. våldtäkt kan bli mindre trodda och får mindre samhällsresurser (polis, psykolog etc) än lämpligt.

• molly50
    Anonym (Va?) skrev 2024-12-19 13:12:49 följande:
    Ja, alla bryr sig inte. Men TS gör det och då ska hon givetvis gå vidare.

Skulle tro att de flesta män är porrskadade och brukar porr ofta. Det är såklart en tråkig utveckling.

Det jag vänder mig mot är just att känna sig ofredad och kränkt. Som sagt, att se en vuxen karl som vuxen kvinna, runka och bli kränkt av det gör att ordet helt tappar sin innebörd.

Känns som att kvinnor ska lära sig att känna efter så mycket som möjligt och vara konstanta offer. Det gör tyvärr att riktiga offer inte blir litade på. Ingen mår heller bra av att känna sig som ett offer. Ryck på axlarna och gå vidare liksom. Hon har sett en kuk.
    Som sagt så var det inte bara en kuk utan en video där han runkade.
    Det kan jämställas med blottning vilket är olagligt.
    Och kränkt eller inte,men jag tycker att man åtminstone frågar om det är ok att man skickar en sådan video eller skickar en dickpic istället för att bara göra det oombett.
    Man kan,som sagt,inte förvänta sig att alla andra ska uppskatta sådana bilder och videor bara för att man gör det själv.
  • Anonym (Rob)

För de som tror att alla män skulle uppskatta liknande videos så är det inte sant. Skulle också tycka det var väldigt osmakligt om en kvinna skickade en pulla video helt obombett.
    Det går att skicka betydligt mer smakfulla bilder utan att blanda in kön.

• Anonym (Snubbe)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:39:26 följande:
    Orolig han ska bli sårad, han verkar liksom mer förtjust i mig och är väldigt intresserad och har öst på med komplimanger om både min person och utseende. Men jag hade kanske förväntat mig att se kuken i verkligheten i ett annat sammanhang för första gången...det där tog liksom udden av allt. 
    Han är inte mer förtjust i dig men han jobbar hårt nu för att få komma till. Detta är den typen av man jag hade undvikit om jag var tjej. Bara att han pushar det I sexuell riktning så snabbt visar vad han vill här och har ni då inte en massa andra gemensamma intressen så kommer detta snabbt rinna ut i sanden när han fått det han vill.

Fråga honom vad han har för intresse, har han då ett veligt svar eller säger han gillar allt eller vill göra allt du vill så har du att göra med en shapeshifter som försöker forma sig efter dig för att inte mista dig. Det blir ingen bra relation med såna människor oavsett, han kommer bli helt annorlunda efter ni haft sex. 

Jag ser inte runkhändelsen som det allvarliga här utan det är allt det andra det signalerar som kommer bli tröttsamt med en sån här person. Det är uppenbart sex är hans största mål med dig annars hade er kontakt kretsat kring andra roliga grejer också och detta hade infunnit sig senare när han visste din nivå av kinkyness.

Ni är bara fel för varandra helt enkelt, en dag träffar han en tjej som ber om en runkvideo första kvällen. Det finns någon för alla, tro det eller ej.
  • Anonym (J)
    Anonym (Snubbe) skrev 2024-12-19 17:01:44 följande:
    Han är inte mer förtjust i dig men han jobbar hårt nu för att få komma till. Detta är den typen av man jag hade undvikit om jag var tjej. Bara att han pushar det I sexuell riktning så snabbt visar vad han vill här och har ni då inte en massa andra gemensamma intressen så kommer detta snabbt rinna ut i sanden när han fått det han vill.

Fråga honom vad han har för intresse, har han då ett veligt svar eller säger han gillar allt eller vill göra allt du vill så har du att göra med en shapeshifter som försöker forma sig efter dig för att inte mista dig. Det blir ingen bra relation med såna människor oavsett, han kommer bli helt annorlunda efter ni haft sex. 

Jag ser inte runkhändelsen som det allvarliga här utan det är allt det andra det signalerar som kommer bli tröttsamt med en sån här person. Det är uppenbart sex är hans största mål med dig annars hade er kontakt kretsat kring andra roliga grejer också och detta hade infunnit sig senare när han visste din nivå av kinkyness.

Ni är bara fel för varandra helt enkelt, en dag träffar han en tjej som ber om en runkvideo första kvällen. Det finns någon för alla, tro det eller ej.
    Bra skrivet.
    Han vill bara en sak ts. Klart han är snäll och gullig annars då, han drar ju det kortet för att komma till.
  • Anonym (Hepp)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-19 13:39:53 följande:

Ligger väldigt mycket i detta.

Hur kan man inte se kopplingen mellan TS mellan att hennes dejt i början var väldigt bra och sedan urartade med videon OCH att TS reagerar kraftfullt och skriver sitt inlägg?

Att ständigt och jämnt ge utlopp för känslomässiga reaktioner kommer att devalvera värdet av berättelser från kvinnor. Det kan absolut leda till att kvinnor som drabbats av något allvarligt t.ex. våldtäkt kan bli mindre trodda och får mindre samhällsresurser (polis, psykolog etc) än lämpligt.

Det är inte riktigt samma men tänk dig att du lär känna en ny manlig kollega. Hux flux så skickar han en film till dig där han runkar. Hur hade du reagerat? I båda fallen är runkfilmen (antagligen, vad vet jag om dig) precis lika oönskad.
  • Anonym (Gösta 96)
    Anonym (Hepp) skrev 2024-12-19 17:15:12 följande:
    Det är inte riktigt samma men tänk dig att du lär känna en ny manlig kollega. Hux flux så skickar han en film till dig där han runkar. Hur hade du reagerat? I båda fallen är runkfilmen (antagligen, vad vet jag om dig) precis lika oönskad.

Ja, bra fråga.

Här är vad jag hade gjort:

Ignorerat honom. Deletat videon. Vänt andra kinden till. Gått vidare i livet!

Här är vad jag inte hade gjort:

Uppsökt och berättat för vänner, arbetsgivare, polis. Skrivit långa inlägg på Sociala medier, skapat drama för att få sympati. Stämplat Alla män (eller kvinnor) som svin, äckel etc. Betraktat mig själv som ett offer som det är synd om. Legat och tänkt på detta och låtit det påverka mitt mående.

Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu