• Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • Anonym (Tea)

Men nej, bara nej. Du vill väl ha en smart kille? Bra att du blockade och nu kan du leta vidare.

• Postman

Jo, TS skrev vad är det för fel på killar och undrade varför killar tror att tjejer tänder på det. 

Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:28:39 följande:

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
    Anonym (A) skrev 2024-12-17 10:10:10 följande:
    Fast det är inte TS som blandar in andra män, det är en annan i tråden som blandar in hur kvinnor är. Varför reagerar du inte på det?

• MrsPJ

Kräktes nästan bara av att läsa det du skrev, fyfan va äckligt. Nej du överreagerar inte. Blocka och gå vidare. Kräks

• Anonym (A)
    Postman skrev 2024-12-17 11:28:39 följande:

Jo, TS skrev vad är det för fel på killar och undrade varför killar tror att tjejer tänder på det. 

Fast det är inte TS som blandar in andra män, det är en annan i tråden som blandar in hur kvinnor är. Varför reagerar du inte på det?

Ja, killar som skickar sådana bilder. Inte alla killar. Men det förstår du nog. 
  • Anonym (A)
    Postman skrev 2024-12-17 11:28:39 följande:

Och du reagerade inte på killen i tråden som började snacka skit om kvinnor i allmänhet? Totalt OT.

Är jag förvånad? Icke. 
  • Meddelande borttaget
  • Postman

Jag svarade TS och TS skrev i detta fallet killar.

Du verkar mest vara grälsjuk. Är jag förvånad? icke. 

Anonym (A) skrev 2024-12-17 11:47:46 följande:
    Ja, killar som skickar sådana bilder. Inte alla killar. Men det förstår du nog. 
    Anonym (A) skrev 2024-12-17 11:49:15 följande:
    Och du reagerade inte på killen i tråden som började snacka skit om kvinnor i allmänhet? Totalt OT.

Är jag förvånad? Icke. 

• Challwah

Äh var inte så hård mot
    stackarn, han vill ju bara visa hur långt du får
    honom komma i centimeter mätt. Han vill också
    visa sitt stånd i ren ordagrann kag har fått ett ?tillstånd? lite som james Bond. has a license to kill så har han ett frustande
    pustande till stånd.

• Anonym (Länk)

Kan du länka till filmen så blir det lättare att ge bra svar?
    Utan att ha sett filmen blir det svårt att ge några bra råd, det blir mest generella runkfilmsråd. 

Mycket av hur du bör agera beror ju på saker som penislängd, penisens omkrets i erigerat tillstånd, sprutlängd, sprutmängd, tryck i sprutet (kan mätas med hur högt det når om han sprutar rakt upp, du skrev att han sprutade på sig själv så det låter som att han ligger ner på mage i klippet), och mycket annat. 

• Anonym (Länk)
    Anonym (Länk) skrev 2024-12-17 14:49:34 följande:

Kan du länka till filmen så blir det lättare att ge bra svar?
    Utan att ha sett filmen blir det svårt att ge några bra råd, det blir mest generella runkfilmsråd. 

Mycket av hur du bör agera beror ju på saker som penislängd, penisens omkrets i erigerat tillstånd, sprutlängd, sprutmängd, tryck i sprutet (kan mätas med hur högt det når om han sprutar rakt upp, du skrev att han sprutade på sig själv så det låter som att han ligger ner på mage i klippet), och mycket annat. 

"ligger ner på rygg", skulle det såklart vara. 
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu