• Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • Anonym (bara läst TS)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:28:39 följande:
    Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
    Okej TS, den snubben var ju inte helt fräsch. Snacka om att läst av situationen helt fel = inte så hög EQ. Han kanske skulle hitta mer likasinnade på bodycontact.

Nej, i vanligt dejtingsammanhang är inte sprut i en kamera steget efter sensuella bilder. Det som är gränslöst i det hela är att han inte kollat av dig ordentligt, känner inte dig ordentligt. Så tvivla inte på dig själv, han är den gränslösa här, du är inte överkänslig. 

Men oavsett om hela världen skickade sprut-videos, så var det inget DU gillade. Så gå inte vidare med honom.

Nu har han visat sin rätta sida, lyckligtvis skedde det relativt snabbt. Gå vidare och försök se om du nu retroaktivt lärt dig att vara observant på nåt tecken.
  • Anonym (bara läst TS)

inför nästa dejt menar jag.

• Anonym (bara läst TS)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:39:26 följande:
    Orolig han ska bli sårad, han verkar liksom mer förtjust i mig och är väldigt intresserad och har öst på med komplimanger om både min person och utseende. Men jag hade kanske förväntat mig att se kuken i verkligheten i ett annat sammanhang för första gången...det där tog liksom udden av allt. 
    Men skit I det där äcklet. Han brydde sig ju inte om dina känslor och bara skickar en runkvideo utan att pejla läget-.
  • Anonym (bara läst TS)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 09:46:42 följande:
    Ja jag får nog lyssna på min magkänsla och göra det, men synd för han verkade så himla bra på alla sätt och så blev han alldeles för ivrig...undrar om detta är normalt idag? Är alla män så porrskadade.. Runk och sprut ÄR inte något en tjej går igång på så här i början när man är äldre. Vi har liksom bara gått en promenad och det har flirtats lite lagom..

Kanske är jag bitter och gammalmodig men blev så paff...
    synd att du tvivlar så på dig själv, fast det är han som är det onormala.
  • Anonym (bara läst TS)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 10:53:31 följande:

Jag blockerade bara nu. Irritationen bara växte och växte...pallade inte skriva en förklaring ens. Han sa ju själv att han bara hade kapat med sitt ex hux flux så han borde därmed fatta vinken att det inte blir någon mer kontakt med mig och varför...

Usch...finns sidor för sånt om man som tjej vill se...men någon man eventuellt ska satsa på långvarigt ska absolut inte skicka sånt plötsligt. Äckligt och så långt ifrån sexigt så det finns inte. 

Skål
  • molly50
    Anonym (Linda) skrev 2024-12-16 16:36:50 följande:

Lider med dig TS. Har varit med om samma sak. Man blir liksom helt paff. T.o.m. fått en sådan film helt oförberett av en kompis bror som jag skrivit med. 

Bort med dom direkt. Det finns en klar anledning att han är singel skulle jag påstå.

Har också varit med om det.

Jag pratade med en kompis på skype och han visste att jag är gift och han hade sambo.
    En dag så reste han sig plötsligt upp och visade att han hade suttit och runkat hela tiden och sprutat i handduken han hade på sig.
    Och ställde sig i närbild framför kameran.
    Efter det så tappade vi kontakten. Jag blev så äcklad.

• Anonym (Funkar på män)
    Anonym (Hepp) skrev 2024-12-16 16:55:37 följande:
    Tror du det verkligen? Från ingenstans efter vad som låter som försiktigt dejtande, en fitta som onaneras i ens telefon, inget ansikte eller på något vis sensuellt. Man kan ju stå i kön på ica eller vad som helst, jobbet.

Det hade varit en sak om man haft en stark sexuell spänning och snack på det temat, även då får man förvarna så att man inte är på fel plats. Inte ens då skulle jag vilja se det där.
    Inte i alla fall av dylikt. Men ibland. Där mannen utgår från "det här hade JAG gillat" och tror att andra fungerar likadant.

Män som dejtar/även dejtar män skickar också mycket sådant till varandra och är han som skickade till ts bisexuell så kan det nog kännas helt normalt att göra så. 
  • molly50
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 16:57:18 följande:
    Ja, håller med. 
    Visst är många män porrskadade. 
    Det får man ta!

Kvinnor har många andra fel, 
    Överkänslighet
    Feminist-skador
    Leta efter fel på män- Red flag diskussioner
    Drama Queening
    Oförmåga att backa släpvagnar
    Dusch, klädval, bli färdig att åka- allt tar evigheter
    Etc. etc

Men antar att vi inte skall låtsas om sånt, utan bara låtsas att kvinnor är ofelbara. 
    Ingen har påstått att kvinnor är felfria. Ingen är perfekt.
    Men du tycker inte att det är på sin plats att förvarna innan man skickar en sådan video?
    Alla uppskattar inte att få se sådant.
  • Anonym (Funkar på män)
    Anonym (Ronny) skrev 2024-12-16 17:19:44 följande:

Jag blir fan arg på sånt här dravel!

Du kan inte BÅDE påstå att män är grottmänniskor som inte fattar bättre OCH att de "gått på" genustänk!

Ni ger oss normala män svårt att ta plats när ni är så många... Obestämd

Ge grottmänniskor genustänk och vad tror du resultatet blir? Tror du de fattar att det är underförstått att det är en teater och det är massiv skillnad på män och kvinnor men att man skall låtsas som att det inte är det i många sociala sammanhang men inte alla?
  • Anonym (Clara)

Jag hade också blivit äcklad .. Speciellt om det var någon som jag inte ens hade legat med än. Sen kan man ju tycka att han inte måste vara djävulen själv för att han har gjort det eftersom ni hade börjat skicka avklädda bilder, hade varit ännu värre om han hade skickat det helt oprovocerat. Ibland tror jag killar tänker att bara för att de skulle tycka att en liknande video på en tjej är sexigt så tycker vi också det är sexigt att se dom hålla på med sig själva. 

Du avgör ju själv om det är en dealbreaker eller inte men om du vill fortsätta träffa honom ändå kan du ju säga att du inte tänder på sånt helt enkelt. 

Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu