• Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • Anonym (Male)

Hej!

Jag förstår dig, jag förstår inte hur de tror att ni vill se sånt?

Det är mycket man inte förstår angående kvinnor, men sånt där är det nog väldigt få kvinnor som det går hem hos.

• spjuver

Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.

• Anonym (A)
    spjuver skrev 2024-12-16 10:44:25 följande:

Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.

Tror jag inte på. Det är gränslösa människor som beter sig så, och då får man ta konsekvensen.
    Vi pratar alltså om vuxna män mitt i livet, inte tonårsgrabbar.
  • Anonym (K)

Dumheter. De flesta män skickar inte runkvideos och framför allt inte i det här stadiet i en relation. Ingen kvinna behöver köpa att män är porrskadade. De som är det i kombination med total tondövhet får gå på någon jävla rehab för några kvinnor får de inte.
  • Anonym (Äcklad)

Jag blockerade bara nu. Irritationen bara växte och växte...pallade inte skriva en förklaring ens. Han sa ju själv att han bara hade kapat med sitt ex hux flux så han borde därmed fatta vinken att det inte blir någon mer kontakt med mig och varför...

Usch...finns sidor för sånt om man som tjej vill se...men någon man eventuellt ska satsa på långvarigt ska absolut inte skicka sånt plötsligt. Äckligt och så långt ifrån sexigt så det finns inte. 

• Anonym (Usch)

Självklart dömer man ut ett j*vla ÄCKEL!!!
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 10:53:31 följande:

Jag blockerade bara nu. Irritationen bara växte och växte...pallade inte skriva en förklaring ens. Han sa ju själv att han bara hade kapat med sitt ex hux flux så han borde därmed fatta vinken att det inte blir någon mer kontakt med mig och varför...

Usch...finns sidor för sånt om man som tjej vill se...men någon man eventuellt ska satsa på långvarigt ska absolut inte skicka sånt plötsligt. Äckligt och så långt ifrån sexigt så det finns inte. 

Bra!
  • Anonym (Äh)
    KimLinnefeldt skrev 2024-12-16 10:37:37 följande:

Det där var nog inte ett litet marginellt snedsteg, utan visar vilken sorts människa han är och hur han ser på en kärleksrelation. Vill du vara med en sån man? 

Noga taget var det ett sexuellt övergrepp. Han utsatte dig för en oönskad sexuell handling, ungefär som om någon i Ica-kön skulle ha tafsat på din rumpa.

Eller som en blottare.
  • Anonym (Äh)

Så vi ska vara ok med sexuella övergrepp bara för att det finns idioter som inte fattar hur man beter sig normalt...?
  • Anonym (Äh)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 10:53:31 följande:

Bra ts!!
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu