Inlägg från: Anonym (Usch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Usch)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Jag tycker definitivt du måste förklara hur detta uppfattades av dig (och av de allra flesta kvinnor, säkert minst 99%) så han förhoppningsvis förstår och i bästa fall aldrig gör om det.

Fy f*n vad otroligt ÄCKLAD jag hade blivit samt oerhört besviken på den mannen. Det verkar ju ha varit helt oväntat?

• Anonym (Usch)
    spjuver skrev 2024-12-16 10:44:25 följande:

Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.

Självklart dömer man ut ett j*vla ÄCKEL!!!
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 10:53:31 följande:

Jag blockerade bara nu. Irritationen bara växte och växte...pallade inte skriva en förklaring ens. Han sa ju själv att han bara hade kapat med sitt ex hux flux så han borde därmed fatta vinken att det inte blir någon mer kontakt med mig och varför...

Usch...finns sidor för sånt om man som tjej vill se...men någon man eventuellt ska satsa på långvarigt ska absolut inte skicka sånt plötsligt. Äckligt och så långt ifrån sexigt så det finns inte. 

Bra!
  • Anonym (Usch)

Var er tanke att ni enbart skulle ha en sexuell relation, kk förhållande eller liknande?

Har så svårt att förstå hur fruktansvärt störd mannen är annars.

• Anonym (Usch)
    Anonym (A) skrev 2024-12-19 10:01:43 följande:
    Han är störd oavsett vilken relation de ville ha. Man skickar inte sådana filmer oombedd. 
    Håller med till fullo. Men till skillnad mot ts tror jag att jag hade haft svårt att inte skrika ut till honom vilken genomäckligt störd människa han är, telefon eller sms spelar ingen roll men han behöver höra och förhoppningsvis förstå hur sjukt han beter sig. (Självklart inte första gången, men önskar ts fick det att bli sista). Normala killar/män fattar sånt.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Va?) skrev 2024-12-19 10:22:43 följande:

Jag tror som någon annan sa; mannen skulle uppskatta att få en sådan video så han tror att hon gör det också.

Det gör honom inte störd.
    Dagens kvinnor är så sjukt känsliga att man undrar hur ni klarar av livet alltså.

Så han skickade en video när han runkar. Har ni aldrig sett en man runka? Hon gillade det inte och hon har blockerat honom (även om jag tycker det är överdrivet också) hon hade väl istället kunnat förklara att hon inte uppskattar det och det kan jag köpa! Hon kommer inte träffa honom igen och det är hennes rätt att bestämma.

Men att känna sig ofredad och kränkt, det är så överdrivet så det finns inte.
    Att alla kvinnor hejar på och snackar om blottning osv är så löjligt. De har ju visat intresse för varandra och han trodde väl att hon var intresserad av mer. Stor skillnad om en man drar av sig rocken ute och visar paketet (även om jag inte hade brytt mig om det heller för egen del, bara eventuella barn isåfall)

Jag är kvinna och tycker att folk är för känsliga och det har jag lika stor rätt att tycka som ni som tycker tvärtom. Jag har läst hela tråden och allas argument men håller inte med.

Då är du nästintill ett unikom. Jag hade känt mig otroligt äcklad av någon som jag tidigare känt kemi med. Han gick över alla gränser, de känner inte varandra alls bara EN PROMENAD. 
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu