• Anonym (Äcklad)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Vet inte om jag är överkänslig och överreagerar men.. 
    Long story short. Träffade en kille på nätet och vi började chatta och prata i telefon, det har bara varit respektfullt och vänskapligt först men sen träffades vi och efter det har det börjat bli mer kemi och vi kan prata om allt...vi har bara senaste dagarna haft en lite retsam sexuell jargong, sensuellt...inte gått rakt på sak utan det har liksom varit perfekt och respektfullt. Som komplimanger. 

På dejten var det bara en promenad och fika och kram men ändå intensiva blickar och skratt.  Men nu har det liksom utvecklats och jag ser fram emot att träffas igen. Men allt bara förstördes, det blev platt fall. 

Jag fick en fin bild när han tränar i bar överkropp utomhus, fin och estetisk. 
    Det gillade jag, han ville då ha en av mig..

Han fick en bild på mig lite i silhuett så man ser konturer men inga detaljer. 

Men det verkade liksom göra att han trodde det då var fritt fram. 

Helt plötsligt dagen efter så har jag fått två filmer av honom. Ena där han ligger och runkar och andra där han sprutar på sig själv. Med en text "dina bröst såg ut att vara så sprutvänliga"

Jag blev så jävla paff och avtänd. Kändes som om han sabbade allt. Vad är det för fel på killar? Varför tror killar att tjejer tänder på att se en handtralla och ett sprut?

Inget ansikte eller sensuellt utan en kuk mitt i ansiktet..blev typ irriterad och äcklad, och vet inte hur jag ska bära mig åt nu. Det som jag kände innan är nu totalt borta känslomässigt. Blev typ avtänd och tyckte det var lite väl rakt på. Vill inte träffa honom igen, han förväntar sig ju att få spruta på tuttar...fy...
    Vi är inte 20 kan jag säga utan 45+ båda med barn sedan innan på varsitt håll. 

Överreagerar jag eller hade ni känt samma sak? 

Ska jag bara blocka och gå vidare eller ska jag förklara att jag kände mig ofredad typ..
  • Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
  • Anonym (Linda)

Lider med dig TS. Har varit med om samma sak. Man blir liksom helt paff. T.o.m. fått en sådan film helt oförberett av en kompis bror som jag skrivit med. 

Bort med dom direkt. Det finns en klar anledning att han är singel skulle jag påstå.

• Anonym (P)
    Anonym (A) skrev 2024-12-16 13:25:44 följande:
    Naturligt är det TS eget fel att han gjorde som han gjorde. För en vuxen man kan ju aldrig ta ansvar för sitt eget agerande. Är det inte k***n som talar så är det en kvinna som som är skurken.

Ta av dig offerkoftan istället och ta eget ansvar.
    Konstaterar att du inte ens försökte säga att han hade fel. Beklämmande.
  • Anonym (Hepp)
    Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 16:08:18 följande:

Jag tror det blir ett feltänk för män då den typen av bild/film funkar väldigt bra på dem. "Jag hade blivit glad om hon skickade sådant av sig till mig".

Ihop med modernt genustrams som säger att det könsskillnader är en social konstruktion vilket ger ytterligare anledni g att tro att hon skulle gilla sånt för att han gör det.

Tror du det verkligen? Från ingenstans efter vad som låter som försiktigt dejtande, en fitta som onaneras i ens telefon, inget ansikte eller på något vis sensuellt. Man kan ju stå i kön på ica eller vad som helst, jobbet.

Det hade varit en sak om man haft en stark sexuell spänning och snack på det temat, även då får man förvarna så att man inte är på fel plats. Inte ens då skulle jag vilja se det där.
  • Anonym (A)
    Anonym (P) skrev 2024-12-16 16:51:32 följande:
    Konstaterar att du inte ens försökte säga att han hade fel. Beklämmande.
    Läs inlägget jag svarade på och mitt svar, så trillar polletten kanske ner.
  • Anonym (Gösta 96)
    spjuver skrev 2024-12-16 10:44:25 följande:

Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.

Ja, håller med. 
    Visst är många män porrskadade. 
    Det får man ta!

Kvinnor har många andra fel, 
    Överkänslighet
    Feminist-skador
    Leta efter fel på män- Red flag diskussioner
    Drama Queening
    Oförmåga att backa släpvagnar
    Dusch, klädval, bli färdig att åka- allt tar evigheter
    Etc. etc

Men antar att vi inte skall låtsas om sånt, utan bara låtsas att kvinnor är ofelbara. 
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Moss) skrev 2024-12-16 13:36:19 följande:

Ja, som någon annan skrev, normalt funtade män fattar att sånt är olämpligt. Du lyckade ducka för den där kulan. Tråkigt att du blev utsatt för det där ts. Jag beklagar.

Uppfattar mig själv som normalt funtad man och skulle aldrig skicka något sådant till en kvinna. Inte ens om hon skulle be om det - fan vet vars den filmen skulle hamna. 
    Inte ens min särbo sedan 10 år (som jag litar på till 100) skulle få varken runkfilm eller dick-pics. Än mindre tidigt i ett förhållande....
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 13:22:36 följande:
    Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Jag ser detta som en direkt konsekvens av att det är mycket vanligt att kvinnor dumpar en kille när dom väl upptäcker att han har inte har en stor penis. Därför skickar han en äcklig bild för att skydda sig själv.

Sen att kvinnor som skriver att dom aldrig skulle dumpa en kille av den pga liten penis får man som man strunta i när verkligheten talar ett tydligt språk.

I detta avseende är kvinnor verkligen rovdjur, sen kan man sen kan kvinnor förneka, sätta tummar ner osv. 

Verkligheten talar.  Tyvärr...

Vilken tur att såna äckel sållar bort sig från marknaden helt.

Nej TS, jag förstår din reaktion. Skulle aldrig skicka kukbild utan att hon bad om det eller vi var i en etablerad relation, då är det andra spelregler.
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 16:57:18 följande:
    Ja, håller med. 
    Visst är många män porrskadade. 
    Det får man ta!

Kvinnor har många andra fel, 
    Överkänslighet
    Feminist-skador
    Leta efter fel på män- Red flag diskussioner
    Drama Queening
    Oförmåga att backa släpvagnar
    Dusch, klädval, bli färdig att åka- allt tar evigheter
    Etc. etc

Men antar att vi inte skall låtsas om sånt, utan bara låtsas att kvinnor är ofelbara. 
    Vafan har du för syn på män?! De flesta av oss är INTE porrskadade, det får du stå för själv isf men dra inte alla över en kant.
  • Anonym (Moss)

Jag tror det blir ett feltänk för män då den typen av bild/film funkar väldigt bra på dem. "Jag hade blivit glad om hon skickade sådant av sig till mig".

Ihop med modernt genustrams som säger att det könsskillnader är en social konstruktion vilket ger ytterligare anledni g att tro att hon skulle gilla sånt för att han gör det.

Menar du på allvar att män tror att kvinnor älskar att få runkbilder skickade till sig pga "genus"
  • Anonym (Ronny)

Jag blir fan arg på sånt här dravel!

Du kan inte BÅDE påstå att män är grottmänniskor som inte fattar bättre OCH att de "gått på" genustänk!

Ni ger oss normala män svårt att ta plats när ni är så många... Obestämd

Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu