Inlägg från: Anonym (Moss) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Moss)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Ja, som någon annan skrev, normalt funtade män fattar att sånt är olämpligt. Du lyckade ducka för den där kulan. Tråkigt att du blev utsatt för det där ts. Jag beklagar.

• Anonym (Moss)
    Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 16:08:18 följande:

Jag tror det blir ett feltänk för män då den typen av bild/film funkar väldigt bra på dem. "Jag hade blivit glad om hon skickade sådant av sig till mig".

Ihop med modernt genustrams som säger att det könsskillnader är en social konstruktion vilket ger ytterligare anledni g att tro att hon skulle gilla sånt för att han gör det.

Menar du på allvar att män tror att kvinnor älskar att få runkbilder skickade till sig pga "genus"
  • Anonym (Moss)
    Anonym (Ronny) skrev 2024-12-17 16:19:47 följande:
    Alla MÄN som försvarar beteendet och påstår att det är precis såhär äckliga och taffliga män är, vad säger du till dom? Inget för att de är män?

spjuver skrev 2024-12-16 10:44:25 följande:

Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.

Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 16:08:18 följande:

Jag tror det blir ett feltänk för män då den typen av bild/film funkar väldigt bra på dem. "Jag hade blivit glad om hon skickade sådant av sig till mig".

Ihop med modernt genustrams som säger att det könsskillnader är en social konstruktion vilket ger ytterligare anledni g att tro att hon skulle gilla sånt för att han gör det.

Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 17:48:56 följande:

Ge grottmänniskor genustänk och vad tror du resultatet blir? Tror du de fattar att det är underförstått att det är en teater och det är massiv skillnad på män och kvinnor men att man skall låtsas som att det inte är det i många sociala sammanhang men inte alla?

Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 21:39:48 följande:

Jag menar, ni vill gärna frottera er i hur vidriga män kan vara. Det antyds att kvinnor är helt oskyldiga oavsett, generellt på FL.

Det är därför jag berättar hur verkligheten ser ut.

Är det fel att berätta att kvinnor också kan vara hemska? Skall vi BARA låtsats hela tiden ? För att det känns så dåligt att höra att kvinnor också är hemska ibland?

De flesta kvinnor saknar ju trots erfarenhet av sexuellt umgänge med kvinnor och vet inte hur kvinnor är egentligen.

Dubbla måttstockar.
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu