Inlägg från: Anonym (Funkar på män) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Funkar på män)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Jag tror det blir ett feltänk för män då den typen av bild/film funkar väldigt bra på dem. "Jag hade blivit glad om hon skickade sådant av sig till mig".

Ihop med modernt genustrams som säger att det könsskillnader är en social konstruktion vilket ger ytterligare anledni g att tro att hon skulle gilla sånt för att han gör det.

• Anonym (Funkar på män)
    Anonym (Hepp) skrev 2024-12-16 16:55:37 följande:
    Tror du det verkligen? Från ingenstans efter vad som låter som försiktigt dejtande, en fitta som onaneras i ens telefon, inget ansikte eller på något vis sensuellt. Man kan ju stå i kön på ica eller vad som helst, jobbet.

Det hade varit en sak om man haft en stark sexuell spänning och snack på det temat, även då får man förvarna så att man inte är på fel plats. Inte ens då skulle jag vilja se det där.
    Inte i alla fall av dylikt. Men ibland. Där mannen utgår från "det här hade JAG gillat" och tror att andra fungerar likadant.

Män som dejtar/även dejtar män skickar också mycket sådant till varandra och är han som skickade till ts bisexuell så kan det nog kännas helt normalt att göra så. 
  • Anonym (Funkar på män)
    Anonym (Ronny) skrev 2024-12-16 17:19:44 följande:

Jag blir fan arg på sånt här dravel!

Du kan inte BÅDE påstå att män är grottmänniskor som inte fattar bättre OCH att de "gått på" genustänk!

Ni ger oss normala män svårt att ta plats när ni är så många... Obestämd

Ge grottmänniskor genustänk och vad tror du resultatet blir? Tror du de fattar att det är underförstått att det är en teater och det är massiv skillnad på män och kvinnor men att man skall låtsas som att det inte är det i många sociala sammanhang men inte alla?
  • Anonym (Funkar på män)
    Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 17:48:56 följande:
    Ge grottmänniskor genustänk och vad tror du resultatet blir? Tror du de fattar att det är underförstått att det är en teater och det är massiv skillnad på män och kvinnor men att man skall låtsas som att det inte är det i många sociala sammanhang men inte alla?
    Tror du en grottmänniska förstår saker som "kön är en social konstruktion" hur det kan vara "sant" samtidigt som "kvinnor gillar inte att få kukbilder av män"? Också är sant? Den sortens tänk är kognitiv dissonans/dubbeltänk och det kräver en hel del att veta vad som är sant, vad man skall låtsas vara sant men veta att det inte är det egentligen. Det är inte "sunt förnuft" det är väldigt komplexa sätt att tänka.
  • Anonym (Funkar på män)
    Anonym (Ronny) skrev 2024-12-16 19:01:19 följande:
    Varför försöker du få män att framstå som puckon?
    Du och dina kompisar är kanske idioter men män i stort är det INTE.
    Varför tror du snubben i TS skickade sånt?
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu