Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

spjuver skrev 2024-12-16 10:44:25 följande:

Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.

Tror jag inte på. Det är gränslösa människor som beter sig så, och då får man ta konsekvensen.
    Vi pratar alltså om vuxna män mitt i livet, inte tonårsgrabbar.
  • Anonym (A)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 13:22:36 följande:

Jag ser detta som en direkt konsekvens av att det är mycket vanligt att kvinnor dumpar en kille när dom väl upptäcker att han har inte har en stor penis. Därför skickar han en äcklig bild för att skydda sig själv.

Sen att kvinnor som skriver att dom aldrig skulle dumpa en kille av den pga liten penis får man som man strunta i när verkligheten talar ett tydligt språk.

I detta avseende är kvinnor verkligen rovdjur, sen kan man sen kan kvinnor förneka, sätta tummar ner osv. 

Verkligheten talar.  Tyvärr...

Naturligt är det TS eget fel att han gjorde som han gjorde. För en vuxen man kan ju aldrig ta ansvar för sitt eget agerande. Är det inte k***n som talar så är det en kvinna som som är skurken.

Ta av dig offerkoftan istället och ta eget ansvar.
  • Anonym (A)
    Anonym (P) skrev 2024-12-16 16:51:32 följande:
    Konstaterar att du inte ens försökte säga att han hade fel. Beklämmande.
    Läs inlägget jag svarade på och mitt svar, så trillar polletten kanske ner.
  • Anonym (A)
    Postman skrev 2024-12-17 09:49:51 följande:

Ja du överreagerar och gör det för stort. Gillar du det inte, släpp honom, blockera honom och gå vidare i ditt liv. Låt inte detta ta för stor plats eller energi. Blanda inte in andra män i vad en enskild man gör. 

Fast det är inte TS som blandar in andra män, det är en annan i tråden som blandar in hur kvinnor är. Varför reagerar du inte på det?
  • Anonym (A)
    Postman skrev 2024-12-17 11:28:39 följande:

Jo, TS skrev vad är det för fel på killar och undrade varför killar tror att tjejer tänder på det. 

Anonym (A) skrev 2024-12-17 10:10:10 följande:
    Fast det är inte TS som blandar in andra män, det är en annan i tråden som blandar in hur kvinnor är. Varför reagerar du inte på det?

Ja, killar som skickar sådana bilder. Inte alla killar. Men det förstår du nog. 
  • Anonym (A)
    Postman skrev 2024-12-17 11:28:39 följande:

Jo, TS skrev vad är det för fel på killar och undrade varför killar tror att tjejer tänder på det. 

Anonym (A) skrev 2024-12-17 10:10:10 följande:

Och du reagerade inte på killen i tråden som började snacka skit om kvinnor i allmänhet? Totalt OT.

Är jag förvånad? Icke. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Va?) skrev 2024-12-19 06:56:33 följande:

Att du tappar intresser är ju en sak. Men att känna sig ifredad och kränkt för att ha sett ett manligt könsorgan? 🤣 då har man inte mycket problem skulle jag säga.

Vad har detta med andra eventuella problem TS har?

• Anonym (A)
    Anonym (Usch) skrev 2024-12-19 09:59:01 följande:

Var er tanke att ni enbart skulle ha en sexuell relation, kk förhållande eller liknande?

Har så svårt att förstå hur fruktansvärt störd mannen är annars.

Han är störd oavsett vilken relation de ville ha. Man skickar inte sådana filmer oombedd. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Va?) skrev 2024-12-19 10:22:43 följande:

Jag tror som någon annan sa; mannen skulle uppskatta att få en sådan video så han tror att hon gör det också.

Det gör honom inte störd.
    Dagens kvinnor är så sjukt känsliga att man undrar hur ni klarar av livet alltså.

Så han skickade en video när han runkar. Har ni aldrig sett en man runka? Hon gillade det inte och hon har blockerat honom (även om jag tycker det är överdrivet också) hon hade väl istället kunnat förklara att hon inte uppskattar det och det kan jag köpa! Hon kommer inte träffa honom igen och det är hennes rätt att bestämma.

Men att känna sig ofredad och kränkt, det är så överdrivet så det finns inte.
    Att alla kvinnor hejar på och snackar om blottning osv är så löjligt. De har ju visat intresse för varandra och han trodde väl att hon var intresserad av mer. Stor skillnad om en man drar av sig rocken ute och visar paketet (även om jag inte hade brytt mig om det heller för egen del, bara eventuella barn isåfall)

Jag är kvinna och tycker att folk är för känsliga och det har jag lika stor rätt att tycka som ni som tycker tvärtom. Jag har läst hela tråden och allas argument men håller inte med.

Har någon sagt något annat till dig?

Folk får tycka vad de vill, men självklart har andra rätt att ifrågasätta åsikten. 
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu