Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu
Att du tappar intresser är ju en sak. Men att känna sig ifredad och kränkt för att ha sett ett manligt könsorgan? 🤣 då har man inte mycket problem skulle jag säga.
Att du tappar intresser är ju en sak. Men att känna sig ifredad och kränkt för att ha sett ett manligt könsorgan? 🤣 då har man inte mycket problem skulle jag säga.
Jag tror som någon annan sa; mannen skulle uppskatta att få en sådan video så han tror att hon gör det också.
Det gör honom inte störd.
Dagens kvinnor är så sjukt känsliga att man undrar hur ni klarar av livet alltså.
Så han skickade en video när han runkar. Har ni aldrig sett en man runka? Hon gillade det inte och hon har blockerat honom (även om jag tycker det är överdrivet också) hon hade väl istället kunnat förklara att hon inte uppskattar det och det kan jag köpa! Hon kommer inte träffa honom igen och det är hennes rätt att bestämma.
Men att känna sig ofredad och kränkt, det är så överdrivet så det finns inte.
Att alla kvinnor hejar på och snackar om blottning osv är så löjligt. De har ju visat intresse för varandra och han trodde väl att hon var intresserad av mer. Stor skillnad om en man drar av sig rocken ute och visar paketet (även om jag inte hade brytt mig om det heller för egen del, bara eventuella barn isåfall)
Jag är kvinna och tycker att folk är för känsliga och det har jag lika stor rätt att tycka som ni som tycker tvärtom. Jag har läst hela tråden och allas argument men håller inte med.