Inlägg från: Anonym (Ronny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ronny)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 13:22:36 följande:
    Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Jag ser detta som en direkt konsekvens av att det är mycket vanligt att kvinnor dumpar en kille när dom väl upptäcker att han har inte har en stor penis. Därför skickar han en äcklig bild för att skydda sig själv.

Sen att kvinnor som skriver att dom aldrig skulle dumpa en kille av den pga liten penis får man som man strunta i när verkligheten talar ett tydligt språk.

I detta avseende är kvinnor verkligen rovdjur, sen kan man sen kan kvinnor förneka, sätta tummar ner osv. 

Verkligheten talar.  Tyvärr...

Vilken tur att såna äckel sållar bort sig från marknaden helt.

Nej TS, jag förstår din reaktion. Skulle aldrig skicka kukbild utan att hon bad om det eller vi var i en etablerad relation, då är det andra spelregler.
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 16:57:18 följande:
    Ja, håller med. 
    Visst är många män porrskadade. 
    Det får man ta!

Kvinnor har många andra fel, 
    Överkänslighet
    Feminist-skador
    Leta efter fel på män- Red flag diskussioner
    Drama Queening
    Oförmåga att backa släpvagnar
    Dusch, klädval, bli färdig att åka- allt tar evigheter
    Etc. etc

Men antar att vi inte skall låtsas om sånt, utan bara låtsas att kvinnor är ofelbara. 
    Vafan har du för syn på män?! De flesta av oss är INTE porrskadade, det får du stå för själv isf men dra inte alla över en kant.
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 16:08:18 följande:

Jag tror det blir ett feltänk för män då den typen av bild/film funkar väldigt bra på dem. "Jag hade blivit glad om hon skickade sådant av sig till mig".

Ihop med modernt genustrams som säger att det könsskillnader är en social konstruktion vilket ger ytterligare anledni g att tro att hon skulle gilla sånt för att han gör det.

Jag blir fan arg på sånt här dravel!

Du kan inte BÅDE påstå att män är grottmänniskor som inte fattar bättre OCH att de "gått på" genustänk!

Ni ger oss normala män svårt att ta plats när ni är så många... Obestämd

• Anonym (Ronny)
    Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 17:48:56 följande:
    Ge grottmänniskor genustänk och vad tror du resultatet blir? Tror du de fattar att det är underförstått att det är en teater och det är massiv skillnad på män och kvinnor men att man skall låtsas som att det inte är det i många sociala sammanhang men inte alla?
    Ge dig, vi är inte såna puckon överlag även om det så klart finns idioter!
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 17:58:51 följande:
    Tror du en grottmänniska förstår saker som "kön är en social konstruktion" hur det kan vara "sant" samtidigt som "kvinnor gillar inte att få kukbilder av män"? Också är sant? Den sortens tänk är kognitiv dissonans/dubbeltänk och det kräver en hel del att veta vad som är sant, vad man skall låtsas vara sant men veta att det inte är det egentligen. Det är inte "sunt förnuft" det är väldigt komplexa sätt att tänka.
    Varför försöker du få män att framstå som puckon?
    Du och dina kompisar är kanske idioter men män i stort är det INTE.
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 19:54:15 följande:
    Varför tror du snubben i TS skickade sånt?
    För att han är ett pucko.
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 21:39:48 följande:

Jag menar, ni vill gärna frottera er i hur vidriga män kan vara. Det antyds att kvinnor är helt oskyldiga oavsett, generellt på FL.

Det är därför jag berättar hur verkligheten ser ut.

Är det fel att berätta att kvinnor också kan vara hemska? Skall vi BARA låtsats hela tiden ? För att det känns så dåligt att höra att kvinnor också är hemska ibland?

De flesta kvinnor saknar ju trots erfarenhet av sexuellt umgänge med kvinnor och vet inte hur kvinnor är egentligen.

Du kanske ska starta en egen tråd där du kräks på kvinnor istället.
    Här gäller ämnet en snubbe som skickat en runkfilm till en kvinna som inte vill ha den, sluta vara OT.
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (Mmm) skrev 2024-12-16 21:47:11 följande:
    Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nuStatistiken talar sitt tydliga språk när det kommer till relationer:

- Manliga homosexuella är dom som mest sällan separerar
    - Hetro är mittemellan 
    - Kvinnliga homosexuella bryter upp sina relationer mest och snabbast 

Ju fler kvinnor som blandas in i ekvationen, desto bräckligare blir förhållandet
    Vilken statistik tänker du på?

So which relationships are the least/most stable?

The gaps in the stability of same-sex and different-sex relationships are diminishing. Still, if you thought all relationships would show the same stability today, given the current legal and cultural climate, that is not the case: Overall, same-sex couples reported shorter relationship lengths than different-sex couples (Joyner et al., 2017). And male same-sex couples experienced significantly higher rates of dissolution than female couples or different-sex couples. This is consistent with previous findings: Gay and bisexual men are exposed to minority stressors that can de-stabilize relationships (Meyer, 2003; Lau, 2012). Where these men differ from women in female couples is in their engagement with protective factors: Many men do not emphasize emotional intimacy and minimization of boundaries to the extent that women do (Umberson, Thomeer, Kroeger, Lodge, & Xu, 2015).

• Anonym (Ronny)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 22:14:02 följande:
    Vettigt inlägg. 
    Tänkvärt.
    Och helt felaktigt.
  • Anonym (Ronny)
    Postman skrev 2024-12-17 12:16:34 följande:

Jag svarade TS och TS skrev i detta fallet killar.

Du verkar mest vara grälsjuk. Är jag förvånad? icke. 

Anonym (A) skrev 2024-12-17 11:49:15 följande:
    Och du reagerade inte på killen i tråden som började snacka skit om kvinnor i allmänhet? Totalt OT.

Är jag förvånad? Icke. 

Alla MÄN som försvarar beteendet och påstår att det är precis såhär äckliga och taffliga män är, vad säger du till dom? Inget för att de är män?

spjuver skrev 2024-12-16 10:44:25 följande:

Tyvärr är de flesta av oss män på det här viset, vi har en betydligt högre sexualdrift och många av oss är porrskadade. Tycker inte att du ska dömma ut honom på grund av det här.

Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 13:22:36 följande:

Jag ser detta som en direkt konsekvens av att det är mycket vanligt att kvinnor dumpar en kille när dom väl upptäcker att han har inte har en stor penis. Därför skickar han en äcklig bild för att skydda sig själv.

Sen att kvinnor som skriver att dom aldrig skulle dumpa en kille av den pga liten penis får man som man strunta i när verkligheten talar ett tydligt språk.

I detta avseende är kvinnor verkligen rovdjur, sen kan man sen kan kvinnor förneka, sätta tummar ner osv. 

Verkligheten talar.  Tyvärr...

Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 16:08:18 följande:

Jag tror det blir ett feltänk för män då den typen av bild/film funkar väldigt bra på dem. "Jag hade blivit glad om hon skickade sådant av sig till mig".

Ihop med modernt genustrams som säger att det könsskillnader är en social konstruktion vilket ger ytterligare anledni g att tro att hon skulle gilla sånt för att han gör det.

Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 16:57:18 följande:

Ja, håller med. 
    Visst är många män porrskadade. 
    Det får man ta!

Kvinnor har många andra fel, 
    Överkänslighet
    Feminist-skador
    Leta efter fel på män- Red flag diskussioner
    Drama Queening
    Oförmåga att backa släpvagnar
    Dusch, klädval, bli färdig att åka- allt tar evigheter
    Etc. etc

Men antar att vi inte skall låtsas om sånt, utan bara låtsas att kvinnor är ofelbara. 

Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 17:48:56 följande:

Ge grottmänniskor genustänk och vad tror du resultatet blir? Tror du de fattar att det är underförstått att det är en teater och det är massiv skillnad på män och kvinnor men att man skall låtsas som att det inte är det i många sociala sammanhang men inte alla?

Anonym (Funkar på män) skrev 2024-12-16 17:58:51 följande:

Tror du en grottmänniska förstår saker som "kön är en social konstruktion" hur det kan vara "sant" samtidigt som "kvinnor gillar inte att få kukbilder av män"? Också är sant? Den sortens tänk är kognitiv dissonans/dubbeltänk och det kräver en hel del att veta vad som är sant, vad man skall låtsas vara sant men veta att det inte är det egentligen. Det är inte "sunt förnuft" det är väldigt komplexa sätt att tänka.

Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-16 21:39:48 följande:

Jag menar, ni vill gärna frottera er i hur vidriga män kan vara. Det antyds att kvinnor är helt oskyldiga oavsett, generellt på FL.

Det är därför jag berättar hur verkligheten ser ut.

Är det fel att berätta att kvinnor också kan vara hemska? Skall vi BARA låtsats hela tiden ? För att det känns så dåligt att höra att kvinnor också är hemska ibland?

De flesta kvinnor saknar ju trots erfarenhet av sexuellt umgänge med kvinnor och vet inte hur kvinnor är egentligen.

• Anonym (Ronny)
    Anonym (Va?) skrev 2024-12-19 06:56:33 följande:

Att du tappar intresser är ju en sak. Men att känna sig ifredad och kränkt för att ha sett ett manligt könsorgan? 🤣 då har man inte mycket problem skulle jag säga.

Blottning är ett brott.
  • Anonym (Ronny)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2024-12-26 18:30:20 följande:

Grattis! Då kände du väl riktig makt när du blockade direkt efter du hade sagt vad du ville. Man tystar meningsmotståndare, dömer folk ohörda, skryter om det för likasinnade. Det är så diktaturer startar i världen.

Du är fan inte sann!

Han ska vara glad att han inte blev polisanmäld.

• Anonym (Ronny)
    Anonym (kåta...) skrev 2024-12-27 11:54:49 följande:
    ganska vanligt att män som skickar de där filmerna också blir utpressade
    hon hotar med att sprida den till alla dina facebook-vänner osv om du inte swishar 25 000 kr eller så

man bör vara försiktig idag
    Ja, tråkigt att det som hänt kvinnor tidigare nu även kommit ifatt oss.
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu