Inlägg från: Anonym (Male) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Male)

Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu

Hej!

Jag förstår dig, jag förstår inte hur de tror att ni vill se sånt?

Det är mycket man inte förstår angående kvinnor, men sånt där är det nog väldigt få kvinnor som det går hem hos.

• Anonym (Male)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 10:53:31 följande:

Jag blockerade bara nu. Irritationen bara växte och växte...pallade inte skriva en förklaring ens. Han sa ju själv att han bara hade kapat med sitt ex hux flux så han borde därmed fatta vinken att det inte blir någon mer kontakt med mig och varför...

Usch...finns sidor för sånt om man som tjej vill se...men någon man eventuellt ska satsa på långvarigt ska absolut inte skicka sånt plötsligt. Äckligt och så långt ifrån sexigt så det finns inte. 

Jag förstår dig till 100%, det är inte seriöst. Dessutom tycker jag någonstans att det saknas lite intelligens, att göra så faktiskt.
  • Anonym (Male)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 21:23:46 följande:
    Håller med. Totalt noll koll på hur man dejtar en kvinna precis i början. Man uppvaktar och lär känna varandra. Meeeen han blev intresserad och alldeles för ivrig och förstod inte att jag var i dejtstadiet än och har faktiskt flera andra jag pratar/chattar med. Att jag är trevlig och visar mig intresserad att lära känna personen betyder inte att jag har valt personen till min blivande pojkvän eller älskare. 
    Den här ringde och var väldigt generös med komplimanger och så var han lätt att prata med i telefon, positiv och glad och det sugs man med i lite. Det fanns ju kemi med det ska ju leda till attraktion och sen passion, inte porr! 
    Detta har en del män (absolut inte alla) missuppfattat totalt.  

Jag har inte dejtat på 15 år så blev helt chockad...ahah 
    Jag har faktiskt varit med om liknande men som man då, men kvinnor har mer förståelse för betydligt sensuellare bilder i alla fall. Men får man det i fel läge, för tidigt, så är det faktiskt samma sak för mig. En love-bombing typ för att "sälja in sig", det fungerar inte på mig då jag läser mellan raderna.
  • Anonym (Male)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-16 22:09:22 följande:
    Kan tänka mig att det finns kvinnor som gör det med, främst yngre men av ett annat syfte, isåfall handlar det nog om att bli bekräftade. Den här trodde snarare att jag skulle kasta mig i en taxi och åka dit och få tuttarna nerprutade...
    Ja säg vad de tänker, när de gör sånt för någon de försöker lära känna? Finns både  män och kvinnor dock på dejtingsajterna, som mest är där för sexuellt umgänge. Fast den där taktiken, vet jag inte om det är många som faller för dock.

I mitt fall har de varit 30+ & 40+, så inte så unga. Den äldre ett klart fall av en narcisstisk person. Såna vill du verkligen inte befatta dig med kan jag lova.
  • Anonym (Male)
    Anonym (Va?) skrev 2024-12-19 06:56:33 följande:

Att du tappar intresser är ju en sak. Men att känna sig ifredad och kränkt för att ha sett ett manligt könsorgan? 🤣 då har man inte mycket problem skulle jag säga.

Har du läst igenom TS inlägg? Gör om, gör rätt..
  • Anonym (Male)
    Anonym (Äcklad) skrev 2024-12-25 14:18:24 följande:
    Har inte dejtat på 12 år pga varit gift. 

Så undrar mest om det här är "normalt" idag att killar skickar...
    Nej det är inte normalt i mitt tycke om man är seriös. Men efter vad jag hört från kvinnor, så händer det ju.

Men jag tror(bara min gissning) kanske de som är ute efter mer en sexuell relation, kanske tar lättare på det, och kan göra såna saker.

Fast om man vill få en kvinnas hjärta, så är det inte vägen att gå. Då fungerar det bättre att skicka blommor och choklad tex.
  • Anonym (Male)
    beli skrev 2024-12-25 14:55:18 följande:
    Alltså, 'blommor och choklad'. Finns det fortfarande nån kvinna som fastnar för det där? Det jag fastnar för hos en man är att han är vettig och har humor och självdistans. Inte behöver jag några jäkla blommor och choklad.
    Det var bara ett förslag om vad som är bättre än att skicka en runkvideo. Det är ju bara en fin gest i alla fall
Svar på tråden Osmaklig runkvideo, tappade intresset för dejten nu