Vallmo93 skrev 2024-11-24 21:21:08 följande:
Nc beräknar min ÄL imorgon så vi har myst på det bra i helgen, både igår och idag, och varit taggade på att ha tajmat rätt. 🙈
Meen jag har knappt något sekret (kan egentligen bara jämföra med förra månaden som var första försöket och då jag började kolla efter sånt, och hade en del) så mitt hopp har sjunkit lite nu också. 4e dagen idag också med blinkande cb lila så nu håller jag bara tummarna att den blir fast imorgon så det känns som vi iaf fick till värdiga försök (mannen åker iväg imorgon, så lite kört om den skulle komma sent nästa vecka istället).
menmen! Inte så mycket mer att göra nu detta försök än att se när ÄL blir och sen långa tiden till bim! 😅
Brukar du ha blödningar under lutealfasen? 💛 (och sorry om jag missat om du berättat om det tidigare)
Då får vi hålla tummarna att det är imorgon, då borde ju chanserna vara goda!
Nej när Äl väl vart så är det ju inte annat än vänta, och den väntan brukar ju ofta vara såå lång.. 😂
Ja jag har alltid det under lutellfasen. Vi vet inte heller om det påverkar chanserna till graviditet. Vissa säger att det är svårare för ägget att fästa om man blöder medan andra sagt att det inte ska ha nån betydelse. Ska iallafall ännu en gång försöka kolla upp det.