• Anonym (Förälder)

Ska man lägga sig i ?

Min dotter är 10 år och de är ett gäng på 4 tjejer som hållit ihop många år. I trean va det mycket tjafs mellan dom och det ändrades lite i gruppen med ?bästisar? osv helt plötsligt började de andra tre leka efter skolan men frågade aldrig vår dotter. De leker alla i skolan och hon leker en och en men hon får aldrig vara med när dessa ska leka tre. Hon har frågat varför och de säger bara vet inte !? Har pratat med en av föräldrarna som vi har fin kontakt med , de har sagt att hemma hos dom är det antingen en eller alla tjejer som gäller . Men de andre föräldrarna har jag inte lika bra kontakt med men de verkar aldrig ifrågasätta varför vår dotter aldrig är med . Hon kommer ofta hem ledsen i dessa situationer. 

Ska jag prata med de andre föräldrarna hur de uppfattar situationen? Va länge inne på att de ska försöka lösa det själva men tjejerna fortsätter ju och jag känner hon blir utfryst i dessa situationer. 

• Svar på tråden Ska man lägga sig i ?
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 19:39:30 följande:
    När ska du erkänna att du ljuger om saker jag skriver?
    Det är ganska uppenbart att du försöker skydda det som kallas för en Utfrysning.. Vad vinner du på det? Vi andra tycker det är rätt så konstigt... 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Svårt)

Svår situation. O den ålder är de stora nog att välja vilka de ska leka med. Rent krasst så föredrar de varandra framför din dotter och hon blir vald sist. Jättetråkigt för din dotter. Men istället  för att pusha för att de ska leka bör du hjälpa henne att finna andra kompisar, då du inte kan styra över eller påverka de andra barnens val. Skulle inte råda till att kontakta de andra föräldrarna. 

• Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 19:45:31 följande:
    Jag är inte den som ljugit om någonting.. Varför försöker du att ljuga nu? 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:46:53 följande:
    Jag är inte den som ljugit om någonting.. Varför försöker du att ljuga nu? 

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:18:08 följande:
    Du härjar ju som om du själv skulle vara en del av kompis gänget, och säger att dottern inte är någon "kompis".. 

Märks att du är en av de här utfrysarna själv. Det du skriver är helt sinnesjukt. 

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:21:29 följande:
    "Din dotter har tre vänner som hon hänger med. Men hon är inte någon kompis"

Det var det ingen annan här som skrev förutom du. 

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:23:25 följande:
    Det har du visst i inlägg två och alla här kan se det. 

Men det är uppenbart att du är för dum för att vara tyst. 

Anonym (C) skrev 2024-11-07 17:27:06 följande:
    Jag skrev att du har det i ditt skrivna inlägg nummer två. Men nu förstår jag, du har läsproblem.. 

• Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 19:50:12 följande:
    Det går att se att ingen här sitter och ljuger utom du...
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 19:50:12 följande:
    Om den stora "lögnen" är att det inte var du som just skrev inlägg nummer två.. Som det verkar som att problemet är här..

Så får du ju ha i åtanke  att jag skrev precis redan innan det att "det är ingen annan utom du som skrivit". Ergo menar jag av de inläggen du skrivit.. 

Du vet när du skrev inlägg nummer två? Jag gör ju liksom inte som du och tror att du sitter ihop med den som skrev  nått innan dig. 

Det var alltså inte du som skrev inlägg nummer två i tråden, var de DET du ville komma fram till? Fast trycker man på visa endast är det ju faktiskt det.

Varför ljög du?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 20:01:26 följande:
    Om den stora "lögnen" är att det inte var du som just skrev inlägg nummer två.. Som det verkar som att problemet är här..

Så får du ju ha i åtanke  att jag skrev precis redan innan det att "det är ingen annan utom du som skrivit". Ergo menar jag av de inläggen du skrivit.. 

Du vet när du skrev inlägg nummer två? Jag gör ju liksom inte som du och tror att du sitter ihop med den som skrev  nått innan dig. 

Det var alltså inte du som skrev inlägg nummer två i tråden, var de DET du ville komma fram till? Fast trycker man på visa endast är det ju faktiskt det.

Varför ljög du?
    Lögnen är att jag aldrig har skrivit att ts dotter inte är någon kompis, som du påstår. Sedan kom fler lögner men du kan ju börja med att erkänna den åtminstone.

• Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 20:05:05 följande:
    Lögnen är att jag aldrig har skrivit att ts dotter inte är någon kompis, som du påstår.
    Det har du visst det klart och tydligt skrivit i inlägg nummer två som du själv skrev, vilket jag sagt redan sen du började spamma skiten.. Och du började påstå att du inte skrivit inlägg nummer två i tråden som ett ......... ..
Svar på tråden Ska man lägga sig i ?