• Anonym (Förälder)

Ska man lägga sig i ?

Min dotter är 10 år och de är ett gäng på 4 tjejer som hållit ihop många år. I trean va det mycket tjafs mellan dom och det ändrades lite i gruppen med ?bästisar? osv helt plötsligt började de andra tre leka efter skolan men frågade aldrig vår dotter. De leker alla i skolan och hon leker en och en men hon får aldrig vara med när dessa ska leka tre. Hon har frågat varför och de säger bara vet inte !? Har pratat med en av föräldrarna som vi har fin kontakt med , de har sagt att hemma hos dom är det antingen en eller alla tjejer som gäller . Men de andre föräldrarna har jag inte lika bra kontakt med men de verkar aldrig ifrågasätta varför vår dotter aldrig är med . Hon kommer ofta hem ledsen i dessa situationer. 

Ska jag prata med de andre föräldrarna hur de uppfattar situationen? Va länge inne på att de ska försöka lösa det själva men tjejerna fortsätter ju och jag känner hon blir utfryst i dessa situationer. 

• Svar på tråden Ska man lägga sig i ?
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 19:14:33 följande:
    Att detta inte är utfrysning är min ÅSIKT.
    Alla förstår att din ÅSIKT den är SKIT. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:19:15 följande:
    Ah, jag förstår, du ville sätta dig på TS och hennes kids. Och nu är jag ivägen när jag borde vara tyst? För det är ju inte mig som du försökt att ljuga till.. Du vet det där med att "det inte är nån utfrysning!"?
    Återigen dina egna påhitt.

När ska du erkänna att du har fel om saker du påstår att jag har skrivit och som aldrig har hänt? Hur många lögner och påhitt ska du dra på dig egentligen?

Jag har aldrig ljugit för ts heller. Varför fortsätter du påstå saker som är dina egna fantasier?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:21:17 följande:
    Alla förstår att din ÅSIKT den är SKIT. 
    Det får DU tycka och jag bryr mig inte.
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 19:21:30 följande:
    Jag har aldrig ljugit för ts heller.
    Det har du visst det, du har försökt det flera gånger. Till och med definitionen utav ordet beskriver det TS dotter går igenom som en utfrysning.. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 19:21:56 följande:
    Det får DU tycka och jag bryr mig inte.
    Alla tycker det. Bryr mig inte om du bryr dig eller int. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:23:26 följande:
    Det har du visst det, du har försökt det flera gånger. Till och med definitionen utav ordet beskriver det TS dotter går igenom som en utfrysning.. 
    Nej, det är min ÅSIKT vad du än tycker.
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:24:38 följande:
    Alla tycker det. Bryr mig inte om du bryr dig eller int. 
    Det bryr mig inte heller.

När ska du erkänna att du sitter och ljuger om och om igen om saker jag skriver?
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 19:25:35 följande:
    När ska du erkänna att du sitter och ljuger om och om igen om saker jag skriver?
    När ska du erkänna att du sitter här och skyddar någons utfrysning? 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:28:05 följande:
    När ska du erkänna att du sitter här och skyddar någons utfrysning? 
    När ska du erkänna att du ljuger om saker jag skriver?
  • Anonym (C)
    Anonym (Nej) skrev 2024-11-07 19:33:24 följande:
    När ska du själv erkänna att du försöker skydda barnens utfrysning?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (C) skrev 2024-11-07 19:37:35 följande:
    När ska du själv erkänna att du försöker skydda barnens utfrysning?
Svar på tråden Ska man lägga sig i ?