Utnyttjad?
skulle ni tolka det som att jag varit otrogen eller blivit utnyttjad? Jag tog verkligen inga initiativ men känner mig ångestladdad och skamse.
Sexuellt ofredad eller våldtäcktsförsök
Tack för din åsikt. Funderar på att berätta för min man om vad som hänt men har inte vågat för är rädd för hur han ska läsa situationen
Tack för din åsikt. Funderar på att berätta för min man om vad som hänt men har inte vågat för är rädd för hur han ska läsa situationen
Ligger inte toaletten alldeles intill dansgolvet gör nu nog bäst i att vara tyst....
Berättar du som kommer din man med största sannolikhet undra varför du dansade och pratade med honom hela kvällen och vad du gav ut för signaler, sen gick den andra killen för långt helt klart men du hade nog inte hamnat i den situationen om du inte tolkades som intresserad, ledsen om jag låter hård men så ser jag det, är kvinna om det spelar roll.
Jag skulle berätta.
Av den enkla anledningen att jag aldrig skulle stå ut med att ha någon sådan hemlighet i mitt äktenskap.
Min man skulle förmodligen bli sjukt sårad av att jag dansat och visat intimitet mot en annan person (dansa och hålla handen och ledas är för mig väldigt intimt)
Men vi skulle ha en ärlighet mellan oss.
Och i längden skulle han förmodligen uppskatta det mer även om det skulle ta tid.
Och framförallt skulle jag göra det.
Du blev absolut utsatt för något som inte var ok. Inget snack om saken. Oavsett om du är singel eller gift.
Men du gjorde även saker som iallafall jag inte tycker är ok när man har en partner.
Tycker många här har helt fel. Det går väl att dansa med en annan utan att det behöver vara romantik/intimitet inblandat. Sen blev ju TS indragen innan hon han reagera och var dessutom berusad, klart att man inte ska beskyllas då.