Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Utnyttjad?

Berättar du som kommer din man med största sannolikhet undra varför du dansade och pratade med honom hela kvällen och vad du gav ut för signaler, sen gick den andra killen för långt helt klart men du hade nog inte hamnat i den situationen om du inte tolkades som intresserad, ledsen om jag låter hård men så ser jag det, är kvinna om det spelar roll. 

• Anonym (E)
    felicityporter skrev 2024-10-22 00:15:55 följande:

Jag har blivit våldtagen på riktigt, två gånger dessutom och kan inte ens jämföra min upplevelse med att gå ut på krogen och någon försöker dra med mig på en toalett. Det är helt skilda saker?

Jag beklagar det du varit med om och jag håller helt med dig, att hålla handen med någon är rätt intimt så bara där hade jag släppt. Killen gick för långt från det att hon sa nej men fram till dess är det delat ansvar 
  • Anonym (E)
    Anonym (anmäl!) skrev 2024-10-23 00:26:13 följande:

Klart du ska våga berätta för din man. Säg som det var. Du stod o sjöng karaoke, en man som du känner som vet att du har både man och barn tar tag i din hand och drar iväg med dig. Och att du inte hann reagera på grund av alkoholen, men att mannen också var berusad och du trodde att han ville få med dig till dansgolvet och allt gick väldigt snabbt, han drog in dig på toa, och låser och sen börjar han tafsa och ha sig trots att han inte får något gensvar och slutar in förrän du knuffar bort honom. Äckliga typen. Säg att du ångrar att du lät honom dra iväg dig.... Killen hade ingen rätt att göra det han gjorde sen....och det förstod han ju eftersom han inte ville att ni skulle gå ut samtidigt. Han visste att han gjort något emot din vilja, men han gillar att tafsa på kvinnor helt enkelt.....skiter i vad du tycker och känner. 
     Om din man inte fattar detta och tycker att killen är ett svin, så undrar jag vilken typ av kille du har.
    Litar inte han på dig? Ni måste ju kunna lita på varandra. 
    Jag tycker du ska polisanmäla mannen! Även om det läggs ner, så slipper andra kvinnor kanske bli ofredade av honom.

Även om man med samtycke är inne på toaletten och hånglar eller har sex så brukar man gå ut i omgångar för att det ska bli mindre tydligt, inte för att det är det, speciellt inte om det är kö men ändå, han kanske var jättefull han med och misstolkade hela situationen, han kanske inte insåg att ts kände sig instängd, jag tycker att killen gick för långt efter att ts sagt nej första gången men hon har ett ansvar i att hon hamnade i den situationen, att anmäla tycker jag är en total överdrift, om hon känner sig bekväm med det så kan ju hennes kompis typ säga till killen "nn sa att ni var inne på toaletten tillsammans" och se hur han reagerar och vad han säger
Svar på tråden Utnyttjad?