Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Utnyttjad?

Jag skulle berätta.
    Av den enkla anledningen att jag aldrig skulle stå ut med att ha någon sådan hemlighet i mitt äktenskap.

Min man skulle förmodligen bli sjukt sårad av att jag dansat och visat intimitet mot en annan person (dansa och hålla handen och ledas är för mig väldigt intimt)
    Men vi skulle ha en ärlighet mellan oss.
    Och i längden skulle han förmodligen uppskatta det mer även om det skulle ta tid.
    Och framförallt skulle jag göra det.

Du blev absolut utsatt för något som inte var ok. Inget snack om saken. Oavsett om du är singel eller gift.
    Men du gjorde även saker som iallafall jag inte tycker är ok när man har en partner.

• Anonym (S)
    Anonym (Ledsen) skrev 2024-10-21 23:29:47 följande:

Jag märker ju att det tolkas på väldigt många sätt. Vill göra klart att:
    1: toaletten ligger i anslutning till dansgolvet 
    2: jag pratade med honom i grupp och dansade inte intimi utan typ sjöng med i låt texter Osv. 

Sen tänker jag att man inte bara tar någons hand och drar in på toaletten utan man bör fråga eller få något slags samtycke. typ ?ska vi ligga?? Eller något. 

lägger själv skuld på mig själv då jag borde reagerat snabbare men gick sjukt snabbt allt. Men inser ju av svaren här att det är bäst att inte prata med någon om det. 

Jag håller inte med om det sista.
    Prata med din sambo.
    Risken att det kommer fram på annat sätt är överhängande och det är är 100% värre.
    För då är det någon annans version, mest troligt den andre killens, som kommer berättas.

Säg som det är. 
Svar på tråden Utnyttjad?