• Anonym (Nr1)

Kort man

Varför nobbar ni kvinnor korta män?

• Svar på tråden Kort man
  • Anonym (bara lite kort? ljug!)

Hur lång är du? Kan du ljuga dig till att du är 180 är det en helt annan värld av möjligheter. Som 178 är jag ointressant men med två påhittade centimetrar till får jag ofta dejter.

Dock måste det kunna fås till 180 utan att det märks annat än om hon verkligen skulle mäta, spelar ingen roll om du är en halvmeter eller 170, utan 180 måste det vara.

• Anonym (aer vdfdsra zsrf)

Som i alla dina trådar är kortheten inte problem för fem öre. Ha en roligare helg, gör något kul!

• Anonym (Nr1)
    Anonym (bara lite kort? ljug!) skrev 2024-10-18 22:39:15 följande:

Hur lång är du? Kan du ljuga dig till att du är 180 är det en helt annan värld av möjligheter. Som 178 är jag ointressant men med två påhittade centimetrar till får jag ofta dejter.

Dock måste det kunna fås till 180 utan att det märks annat än om hon verkligen skulle mäta, spelar ingen roll om du är en halvmeter eller 170, utan 180 måste det vara.

Intressant, är det grupptryck det beror på? Förstår inte varför mannen måste vara lång. Jag är väldigt kort
  • Anonym (bara lite kort? ljug!)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-18 22:46:26 följande:
    Intressant, är det grupptryck det beror på? Förstår inte varför mannen måste vara lång. Jag är väldigt kort
    Nej, det är biologiskt. Kvinnor väljer långa män (inte bara pga längd men det är viktigt)särskilt om man nätdejtar. Tror 3/4 profiler har utskrivet just 180cm eller över är du kortare skriv inte till mig.
  • Anonym (Isa)

Jaså gör vi?

Du kan ju inte dra alla kvinnor över en kam. Eftersom vi kvinnor inte tycker likadant när det gäller män!

Jag säger inte mer nej till korta män än vad jag säger nej till långa män..

Jag är för LAGOM långa/korta män..
    En man som är 180 tycker jag är för lång för just MIG....Men,Han får ju inte vara kortare än mig heller som är 168cm, men det är det ju inte många män som är heller.

• Anonym (Nr1)
    Anonym (Isa) skrev 2024-10-18 22:58:21 följande:

Jaså gör vi?

Du kan ju inte dra alla kvinnor över en kam. Eftersom vi kvinnor inte tycker likadant när det gäller män!

Jag säger inte mer nej till korta män än vad jag säger nej till långa män..

Jag är för LAGOM långa/korta män..
    En man som är 180 tycker jag är för lång för just MIG....Men,Han får ju inte vara kortare än mig heller som är 168cm, men det är det ju inte många män som är heller.

Som man gör det inget om kvinnan är kortare
  • Meddelande borttaget
  • Fjäril kär

Jag har aldrig ratat en kort man.

Jag är 165 cm och en del ex, gamla ligg och dejter har varit ex?akt jämnlånga med mig eller kring 170. 
    Min exman är 177 cm . 

Längd är totalt oviktigt vid äkta kärlek.  

Tänk på att småväxta och folk utan ben och rullstolsburna också dejtar ... och är ihop med normallånga..  

• Eurydike

Första killen jag blev kär i är 171 cm lång och första killen jag blev ihop med är 177 cm lång. Jag är 177 cm.

• Anonym (Nr1)
    Eurydike skrev 2024-10-18 23:20:22 följande:

Första killen jag blev kär i är 171 cm lång och första killen jag blev ihop med är 177 cm lång. Jag är 177 cm.

Ok, då hade jag kanske fel.
Svar på tråden Kort man