Kort man
Varför nobbar ni kvinnor korta män?
Varför nobbar ni kvinnor korta män?
Hur lång är du? Kan du ljuga dig till att du är 180 är det en helt annan värld av möjligheter. Som 178 är jag ointressant men med två påhittade centimetrar till får jag ofta dejter.
Dock måste det kunna fås till 180 utan att det märks annat än om hon verkligen skulle mäta, spelar ingen roll om du är en halvmeter eller 170, utan 180 måste det vara.
Som i alla dina trådar är kortheten inte problem för fem öre. Ha en roligare helg, gör något kul!
Hur lång är du? Kan du ljuga dig till att du är 180 är det en helt annan värld av möjligheter. Som 178 är jag ointressant men med två påhittade centimetrar till får jag ofta dejter.
Dock måste det kunna fås till 180 utan att det märks annat än om hon verkligen skulle mäta, spelar ingen roll om du är en halvmeter eller 170, utan 180 måste det vara.
Jaså gör vi?
Du kan ju inte dra alla kvinnor över en kam. Eftersom vi kvinnor inte tycker likadant när det gäller män!
Jag säger inte mer nej till korta män än vad jag säger nej till långa män..
Jag är för LAGOM långa/korta män..
En man som är 180 tycker jag är för lång för just MIG....Men,Han får ju inte vara kortare än mig heller som är 168cm, men det är det ju inte många män som är heller.
Jaså gör vi?
Du kan ju inte dra alla kvinnor över en kam. Eftersom vi kvinnor inte tycker likadant när det gäller män!
Jag säger inte mer nej till korta män än vad jag säger nej till långa män..
Jag är för LAGOM långa/korta män..
En man som är 180 tycker jag är för lång för just MIG....Men,Han får ju inte vara kortare än mig heller som är 168cm, men det är det ju inte många män som är heller.
Jag har aldrig ratat en kort man.
Jag är 165 cm och en del ex, gamla ligg och dejter har varit ex?akt jämnlånga med mig eller kring 170.
Min exman är 177 cm .
Längd är totalt oviktigt vid äkta kärlek.
Tänk på att småväxta och folk utan ben och rullstolsburna också dejtar ... och är ihop med normallånga..
Första killen jag blev kär i är 171 cm lång och första killen jag blev ihop med är 177 cm lång. Jag är 177 cm.
Första killen jag blev kär i är 171 cm lång och första killen jag blev ihop med är 177 cm lång. Jag är 177 cm.