Kort man
Varför nobbar ni kvinnor korta män?
Varför nobbar ni kvinnor korta män?
Hur lång är du? Kan du ljuga dig till att du är 180 är det en helt annan värld av möjligheter. Som 178 är jag ointressant men med två påhittade centimetrar till får jag ofta dejter.
Dock måste det kunna fås till 180 utan att det märks annat än om hon verkligen skulle mäta, spelar ingen roll om du är en halvmeter eller 170, utan 180 måste det vara.
Jaså gör vi?
Du kan ju inte dra alla kvinnor över en kam. Eftersom vi kvinnor inte tycker likadant när det gäller män!
Jag säger inte mer nej till korta män än vad jag säger nej till långa män..
Jag är för LAGOM långa/korta män..
En man som är 180 tycker jag är för lång för just MIG....Men,Han får ju inte vara kortare än mig heller som är 168cm, men det är det ju inte många män som är heller.
Första killen jag blev kär i är 171 cm lång och första killen jag blev ihop med är 177 cm lång. Jag är 177 cm.
Dejtar inte korta män med trist attityd. Oftast känns det som att de som är kortare än mig eller bara nån cm längre antingen har mindervärdeskomplex eller blir besvärade av att jag är längre.
Såna personligheter är inte kul att dejta.
Definiera kort man. Vissa menar att 170 cm är kort. Andra att 150 cm är kort.
Jag är 173 lång och en kortare man går helt bort. Jag skulle inte kunna attraheras av det alls. Däremot så har jag inga krav på att en man ska vara mycket längre än mig. Några cm funkar bra, även om det är ett plus om han är.längre än så då jag tycker det är attraktivt.
Beror på hurpass korta de är. Under 167 cm är lite för kort för mig. Annars är jag inte särskilt längdfixerad. Har gillat både korta och långa män. Är betydligt mer petig med kroppsvikt och hälsa.