Kort man
Varför nobbar ni kvinnor korta män?
Varför nobbar ni kvinnor korta män?
Dejtar inte korta män med trist attityd. Oftast känns det som att de som är kortare än mig eller bara nån cm längre antingen har mindervärdeskomplex eller blir besvärade av att jag är längre.
Såna personligheter är inte kul att dejta.
Min man är 168 cm. Vi träffades på nätet. Gifta sen 15 år.
ja han önskar att han vore längre men lyckligt gifta är vi.
Dejtar inte korta män med trist attityd. Oftast känns det som att de som är kortare än mig eller bara nån cm längre antingen har mindervärdeskomplex eller blir besvärade av att jag är längre.
Såna personligheter är inte kul att dejta.
Min ?ror äär 175 cm och gift sedan 34 år tillbaka med en kvinna på 149 cm...
Vad tror du att korta kvinnor vill ha? En kille på 170 cm.är ju skitlång för oss som är runt 150+ cm
Jag är liten och petit och har skitsvårt att hitta en lagom kort man . Det är ett hån att män på 180 och däromkring gnäller att dom.är för korta.... skärp er liksom...
Gör vi?
Jag har aldrig nobbat en man för att han är kort. Jag har haft flera pojkvänner som är jämnlånga eller kortare än mig.
Däremot har jag väl nobbat en och annan kort man som är självömkande och bitter på grund av sin längd och helt fixerad av den.
Det är attityden det handlar om.
Intressant att ni anser ts som gnällig fast han ju har helt rätt.
9/10 kvinnor väljer en man över 180 cm före en under 180 cm.
Allt enligt undersökning här på FL. Ändå påstår tjejer här att en kort man har lika stor chans som den långa sexiga killen. Ljuger ni för honom eller är det bara dom som gillar korta män som svarar?
www.familjeliv.se/forum/thread/75042697-tjejer-vilken-langd-pa-killar-ar-sexigast