• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 15:52:32 följande:

Jag är så dum som känner men kunde inte låta bli :( Men som du säger är det skörare, jag var väldigt försiktig men kändes som en såpbubbla som ?spräcktes? och så kom de lite lite ljusrött blod blandat med flytningar, inte kommit ut när man torkar än dock. 

Åh, men såklart det inte var därför! Bara ett dumt sammanträffande :( 

Hmm.. ingen aning vad de kan vara faktiskt, förhoppningsvis implantion om de e möjligt så sent att få de, har de kommit mer? Tänker att de är ett bra tecken så länge de inte ökar eller kommer i trosorna 

Ne de vet jag Men där o då kändes de typ som de för ?tänk om? osv osv 😭
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 15:58:14 följande:

Det kommer iaf inte ut något blod än så livmodertappen är nog skörare bara.. Tänk om jag är gravid och det är därför???? Kan man vara det annars med? 

Spring o köp ett digitalt nu så slipper du oroa dig ❤️ liksom har det fortfarande inte kommit nått så tycker jag verkligen du ska prova med ett tidigt digitalt 
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 16:25:56 följande:
    Hmm.. ingen aning vad de kan vara faktiskt, förhoppningsvis implantion om de e möjligt så sent att få de, har de kommit mer? Tänker att de är ett bra tecken så länge de inte ökar eller kommer i trosorna 

Ne de vet jag Men där o då kändes de typ som de för ?tänk om? osv osv 😭

Tror inte det är implantion, tror jag upprörde tappen för jag var där och kände. Jag kände ju hur något ?sprack? som en bubbla liksom, och sedan var det lite rött i kombo med flytning.

Nä, kommer inte mer än. Ingen stor blödning utan väldigt lite bara! Kommer inte i trosorna, det stannar typ kvar inuti slidan. 

Förstår, måste vara så jobbigt 😕

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 16:27:35 följande:
    Spring o köp ett digitalt nu så slipper du oroa dig ❤️ liksom har det fortfarande inte kommit nått så tycker jag verkligen du ska prova med ett tidigt digitalt 
    Jag vill vänta och se om mensen kommer imorgon, så tätt inpå ju 🥰 Kommer den inte imorgon så kommer jag testa på lördag! 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 16:33:39 följande:

Tror inte det är implantion, tror jag upprörde tappen för jag var där och kände. Jag kände ju hur något ?sprack? som en bubbla liksom, och sedan var det lite rött i kombo med flytning.

Nä, kommer inte mer än. Ingen stor blödning utan väldigt lite bara! Kommer inte i trosorna, det stannar typ kvar inuti slidan. 

Förstår, måste vara så jobbigt 😕

Kroppen är så skum verkligen, ingen aning om vad de kan vara.. 
  • Anonym (K Anonym)

Det blöder alltså bara vid livmodertappen, men det kommer inte ut någon hittills! Tror nog det är ett bra tecken kanske? 

• Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 16:36:19 följande:
    Kroppen är så skum verkligen, ingen aning om vad de kan vara.. 
    Ja, väldigt konstig! Nu var pappret lite orangeaktigt dock när jag gick på toa men det kommer ju ifrån tappen. 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 16:35:08 följande:
    Jag vill vänta och se om mensen kommer imorgon, så tätt inpå ju 🥰 Kommer den inte imorgon så kommer jag testa på lördag! 
    Yes gör så, men blir typ stressad åt dig haha de kliar i mina fingrar 😂
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 16:37:23 följande:

Det blöder alltså bara vid livmodertappen, men det kommer inte ut någon hittills! Tror nog det är ett bra tecken kanske? 

Tycker jag oxå de låter som ett bra tecken 😍
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 16:41:20 följande:
    Tycker jag oxå de låter som ett bra tecken 😍
    Hoppas det! Mensen ska ju komma senast imorgon, men det är inte mens nu iomed att jag kände hur jag sprack något där inne 😂 Kände det så tydligt hur det var som en luftbubbla liksom. 
Svar på tråden BIM November 2024