• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 10:12:32 följande:
    Så bra! är hemma o vabbar så finns inte mycket annat än att bara tänka just nu 😂 men förhoppningsvis så går de fort ändå, får köra på min vanliga strategi att gå upp o kissa innan jag hinner tänka för då är de ju ändå kört så här tidigt 
    Bra idé 😍 hur gamla är dina barn?
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-10-31 10:34:30 följande:
    Bra idé 😍 hur gamla är dina barn?
    Har en son som är 1,5 nu i november och vi ville verkligen ha 2 under 2 men det har de ju inte blivit 🙃 sen har vi försökt i typ 10-11 månader nu så börjar bli galet less på detta 

har du barn sedan innan?
  • Rdlsgdl9922

Asså väntan från ÄL till BIM är ju lång som fan men iallafall lite spännande, men väntan nu andra dagen på mensen till ÄL är ju sååååå tråkig och lång 😂

• Pandan14
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-31 11:28:42 följande:

Asså väntan från ÄL till BIM är ju lång som fan men iallafall lite spännande, men väntan nu andra dagen på mensen till ÄL är ju sååååå tråkig och lång 😂

Håller HELT med 😂😭 är på äl+1-2 och ska vänta ?ända? till 8/11 innan jag kan börja testa 😭
  • Anonym (K Anonym)

Håller helt med!!! Jag är omkring mens +-1 dag och bara vääääntar om den ska komma eller inte 😂
  • Nanathalie

Detta skulle kunnat vara jag. Försöker tänka på annat och undvika FL, går liksom lagom bra. Förra månaden kom äl på cykeldag 19. Cykeldag 9 idag, snälla hur långt är det inte kvar liksom... Men jag ska på vul på måndag iaf, cykeldag 13. Alltid något..
  • h4llon1

här är en med erfarenhet av CB Early som tydligen inte var positivt ???? några dagar efter detta knackade mensen på dörren. Dock typ 8-9 dagar för sent, så den cykeln landade på 39 dagar!! 

kan ju dock kanske varit korrekt positivt och att de sen blev väldigt tidigt missfall som kom ut med mensen

Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:18:58 följande:
    Haha ja, är de blå fet linje så stämmer de nog. Men läst att många får skuggstreck på just dom, tydligen ökänt 😅
  • Anonym (K Anonym)
    h4llon1 skrev 2024-10-31 12:27:23 följande:

här är en med erfarenhet av CB Early som tydligen inte var positivt ???? några dagar efter detta knackade mensen på dörren. Dock typ 8-9 dagar för sent, så den cykeln landade på 39 dagar!! 

kan ju dock kanske varit korrekt positivt och att de sen blev väldigt tidigt missfall som kom ut med mensen

Vad tråkigt att mensen kom :( 
    Låter möjligt att det kan ha varit tidigt missfall, brukar din mens vara så sen? 
  • h4llon1
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 12:35:11 följande:
    Vad tråkigt att mensen kom :( 
    Låter möjligt att det kan ha varit tidigt missfall, brukar din mens vara så sen? 
    Nej, den brukar vara ganska punktlig. Kan diffa med 1-2 dagar, så detta var något nytt 😅
  • Pandan14
    h4llon1 skrev 2024-10-31 12:42:13 följande:
    Nej, den brukar vara ganska punktlig. Kan diffa med 1-2 dagar, så detta var något nytt 😅
    Låter tyvärr som ett tidigt missfall :(
Svar på tråden BIM November 2024