• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 09:21:24 följande:
    Jaa läst om ganska många som fått de, men aldrig fått de och inte heller det där feta strecket utan de ha vart ganska tunt och ljust men ändå positivt 🤷🏽?♀️
    Nä, jag funderar om de är jättekänsliga och visar tidigt, och sedan kanske de kommer ut med mensen? Dvs missfall? Ca 50% klarar sig ju inte och kommer ut med mensen. Men bara en spekulation 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:22:20 följande:

Glömde tillägga!! 

Kändes i förrigår som att den var påväg, igår kändes det mindre och nu idag är det hittills ingen ?menskänsla?. 

Kan ju vara livmodern som du kände, den växer ju jättemycket direkt som kan kännas som mensvärk 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:24:53 följande:
    Nä, jag funderar om de är jättekänsliga och visar tidigt, och sedan kanske de kommer ut med mensen? Dvs missfall? Ca 50% klarar sig ju inte och kommer ut med mensen. Men bara en spekulation 
    Så kan de mycket väl vara, för det är ju inte alla som vet om att de blir missfall för att man inte kommer upp i hcg nivåerna för testerna innan missfall men om det nu är så att detta är extra känsligt så låter de rimligt 
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 09:25:18 följande:
    Kan ju vara livmodern som du kände, den växer ju jättemycket direkt som kan kännas som mensvärk 
    Kan vara! Hoppas!! Känns som mensen borde kommit nu, brukar få mensvärk typ dagen innan bara.. 
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 09:27:00 följande:
    Så kan de mycket väl vara, för det är ju inte alla som vet om att de blir missfall för att man inte kommer upp i hcg nivåerna för testerna innan missfall men om det nu är så att detta är extra känsligt så låter de rimligt 
    Ingen aning faktisk, den ligger ju på 10 istället för 25 Iaf. 
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 09:23:56 följande:
    Tänker också äl+10 fast för mig är de fredag 8/11 och är de negativt tar jag ett nytt test på måndag för sambon vill vara ovetandes (missfallet tog exra hårt på han) 
    blir så otålig 😂
    Jag är också otålig! Men som tur är har Vi massa inplanerat så det kommer gå fortare hoppas jag :)
  • Anonym (K Anonym)

Vet inte om ni ser men nu spökstreck igen? Nu ger jag upp och inväntar mensen!! 😅

• Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-10-31 09:42:29 följande:
    Jag är också otålig! Men som tur är har Vi massa inplanerat så det kommer gå fortare hoppas jag :)
    Så bra! är hemma o vabbar så finns inte mycket annat än att bara tänka just nu 😂 men förhoppningsvis så går de fort ändå, får köra på min vanliga strategi att gå upp o kissa innan jag hinner tänka för då är de ju ändå kört så här tidigt 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 10:11:21 följande:

Vet inte om ni ser men nu spökstreck igen? Nu ger jag upp och inväntar mensen!! 😅

Ser tyvärr ingenting på den heller :(
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 10:13:17 följande:
    Ser tyvärr ingenting på den heller :(
    Nä syndes mer i verkligheten 😅
Svar på tråden BIM November 2024