• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:07:06 följande:

Har ju dock cb early men hört så dåligt om dom, men om de skett en ökning från sist med dom borde de väl gå att lita på, eller vad tror ni? 

Jag har aldrig fått spökstreck på nått test.. så jag litar på alla 😅 så lite fel person o fråga kanske.. men jag hade tagit de o litat på de 😁 om de e positivt då hehe
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 09:14:46 följande:
    De kan ju va att du är låghormonerad, men förstår att man inte vill se ?inte gravid? hänt för många gånger :( 

Jag tror det, eller jag plussar inte tidigt iaf haha! Iaf inte sist, då var det väl på bim eller någon dag efter. 

Haha ja, man blir helt förstörd :( 

• Pandan14
    h4llon1 skrev 2024-10-31 09:11:05 följande:

Hur tidigt vågar man egentligen testa? Har några cb early och deras digitala ultra hemma. Men vill ju inte ?ta i onödan? men samtidigt är jag en alldeles för otålig människa 😅 
    äl+8 idag enligt app..men vet egentligen inte helt säkert 🙃

Tänker att de kan ta 6-10 dagar för ägget att fästa, så egntligen kan man nog testa från äl+ 7 men tror inte de är så tillförlitligt eller att mängden hcg är tillräckligt hög, men jag hade nog testat ändå 🙈 det är ju så svårt att hålla sig, men ska man testa såhär tidigt så bör det ju vara morgon urinen som är mest koncentrerad 
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 09:16:14 följande:
    Jag har aldrig fått spökstreck på nått test.. så jag litar på alla 😅 så lite fel person o fråga kanske.. men jag hade tagit de o litat på de 😁 om de e positivt då hehe
    Haha ja, är de blå fet linje så stämmer de nog. Men läst att många får skuggstreck på just dom, tydligen ökänt 😅
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:17:40 följande:

Jag tror det, eller jag plussar inte tidigt iaf haha! Iaf inte sist, då var det väl på bim eller någon dag efter. 

Haha ja, man blir helt förstörd :( 

Men det kan du oxå skilja sig från graviditet till graviditet har jag märkt, testade så olika dom två gångerna jag vart gravid 
  • Anonym (K Anonym)

Utifrån min förra cykel så skulle mensen kommit igår, men man säger ju generellt 14 dagar så räknar på det nu, dvs 1 dag kvar. Får se om den vill komma eller inte! 

• Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-10-31 08:37:09 följande:
    Åh va spännande då har vi bim samma dag☺️ när ska du börja testa?
    Funderar på att ta ÄL+10 den 10/11 på kvällen, till fars dag 🤩 
    jag har plussat ganska tidigt i tidigare graviditeter. Dudå?
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:18:58 följande:
    Haha ja, är de blå fet linje så stämmer de nog. Men läst att många får skuggstreck på just dom, tydligen ökänt 😅
    Jaa läst om ganska många som fått de, men aldrig fått de och inte heller det där feta strecket utan de ha vart ganska tunt och ljust men ändå positivt 🤷🏽?♀️
  • Anonym (K Anonym)
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:20:43 följande:

Utifrån min förra cykel så skulle mensen kommit igår, men man säger ju generellt 14 dagar så räknar på det nu, dvs 1 dag kvar. Får se om den vill komma eller inte! 

Glömde tillägga!! 

Kändes i förrigår som att den var påväg, igår kändes det mindre och nu idag är det hittills ingen ?menskänsla?. 

• Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-10-31 09:20:56 följande:
    Funderar på att ta ÄL+10 den 10/11 på kvällen, till fars dag 🤩 
    jag har plussat ganska tidigt i tidigare graviditeter. Dudå?
    Tänker också äl+10 fast för mig är de fredag 8/11 och är de negativt tar jag ett nytt test på måndag för sambon vill vara ovetandes (missfallet tog exra hårt på han) 
    blir så otålig 😂
Svar på tråden BIM November 2024