• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Emzor1
    Emzor1 skrev 2024-10-30 21:59:31 följande:
    12 dagar, menade att min äl blivit framflyttad till 4/11, råkade skriva fel😅 Ja men precis, eftersom det inte är ett tidigt test är det nog värt att vänta en dag extra ☺️🙏
    Min bim* herregud är man trött eller 😂
  • h4llon1
    Pandan14 skrev 2024-10-30 21:43:13 följande:
    Hade du några symtom på äl? eller testade du med stickor? Jag tänker att hälsa-appen går ju på din snitt cykel längd och lägger till typ 5 dagar som möjliga att få mens. på clearblues hemsida finns en superbra där man utifrån sin cykel kan räkna ut när man tidigast kan testa ☺️
    nej jag kör ej med stickor! Går bara på kroppen och apparna. Det är framförallt flytningarna jag går på, får inte så mycket andra symptom på ä, och de har varit några dagar nu när de varit väldigt mkt. Myst varannan dag senaste veckan så vi får se! 😅
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-30 21:58:15 följande:
    Förstår verkligen de, så många gånger man blivit besviken.. har du tänkt nånting på att ta ett digitalt?
    Hehe ja, vi är bara på försök 2 nu men blev så besviken förra månaden! Sist blev jag gravid på första försöket, är därför lite ovan i det hela att försöka 😅
    Jag tog ett digitalt igår men det var negativt 😕 Så jag fortsätter på de jag har hemma och inväntar om mensen kommer eller ej ☺️
  • Pandan14
    Emzor1 skrev 2024-10-30 22:00:08 följande:
    Min bim* herregud är man trött eller 😂
    haha så kan de va 😂 nu är jag så insatt i att du ska testa på lördag så de e typ de jag fram emot när man själv har så jäkla långt kvar så får man va nervös åt andra 😂
  • Anonym (K Anonym)

Har så vattniga flytningar just nu!! Brukar ni ha vattniga precis innan mens? 

• Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-30 22:18:22 följande:

Noo, krämig/mjölkiga men inte vattniga, kanske är ett väldigt bra tecken 🤷🏽?♀️
  • Anonym (K Anonym)
    Pandan14 skrev 2024-10-30 22:21:54 följande:
    Noo, krämig/mjölkiga men inte vattniga, kanske är ett väldigt bra tecken 🤷🏽?♀️
    Haha mina skiftar helatiden känns det som!!! I förrigår slemmiga och genomskinliga, igår torrare och mjölkiga och idag mest vattniga men även mjölkiga ibland 😅
    Känner hur det rinner till och tror varje gång att mensen kommit men icke ☺️
  • Anonym (Saltakatten)
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-30 22:18:22 följande:

Jag plussade idag och har vattniga flytningar 😏
  • Anonym (En till)
    Emzor1 skrev 2024-10-30 21:34:20 följande:
    osäker faktiskt, funderar på att testa på lördagen då familjen valt att komma först vid lunchtid lördag och sova här tills söndagen istället då det blev så sent för dem att åka efter jobbet på fredag.. Vill ju ta ett digitalt cb med veckoindindikator så då känns äl+10 som det tidigaste laget????
    Jag har plussat på ÄL+10 med cb digital med veckoindikator förut :D 
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-10-30 21:47:03 följande:

Så roligt att vissa börja testa positivt nu! Är på äl+1 idag o vill bara att tiden ska gå snabbare 😩😩

Vi får följas åt! Jag har ägglossning idag men har lite kort lutealfas på 12 dagar, i bästa fall 13. Min nya BIM blir 12/11! 😃
Svar på tråden BIM November 2024